stardust is mijn verzorgpony, een haflingerruin van ongeveer 9 jaar.
we hebben eigenlijk geen niveau, we doen maar wat en rijden geen wedstrijden.
zoals jullie zien heeft stardust nog steeds manen! daar ben ik erg blij mee, want hij heeft namelijk zomerexceem.
de bak is op het moment meer een weiland, maar wel heel fijn te rijden.
we zijn op dit moment vooral bezig met de ontspanning en het luisteren naar de hulpen. zowel bij het voorwaarts snel reageren als bij het terugnemen. dit ging vandaag al heel fijn, hij was niet meer zo gehaast en reageerde en ontspande fijn. de galop is nog een beetje ons zwakke punt (het zwakste
) , maar ook dat ging vandaag al iets beheerster en bergop.de foto's zijn niet erg scherp, maar scherp genoeg om op te oordelen denk ik.
ik heb vandaag nog even lekker in het zonnetje gereden, op de eerste dinsdag van de herfstvakantie word ik aan mijn knie geopereerd.
mijn kruisband is afgescheurd namelijk. daarna moet ik 6 weken op krukken en ik kan dan dus een hele tijd niet meer rijden.
nog even genieten dus!
1. stappen, het neusje mag er iets meer uit.

2. een drafje. ik zit te veel naar voren, dat is omdat hij fijn aanvoelde en ik m ruimte wilde geven. dit doe ik dus op de verkeerde manier, ik moet rechtop blijven zitten. maar hij ontspant nu wel fijn.

3.

4. jammer dat deze foto zo wazig is, ik vind dit een heel fijn beeld geven. én : ik lag!

5. verzamelen. wel contact blijven houden.

6. galopje

7. drafje, onthoofd.

8. wij in de winter.. *schaam*

en?