Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_helena_ schreef:Ik hoooop dat het gewoon was omdat ze het niet snapte... Ze had al enkele maanden niets gedaan, sinds het zadelmak maken, en ik heb er ongeveer een kleine 30 minuten mee gereden...

_helena_ schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje: ik zou een jong paard kopen..ik was al helemaal overtuigd, ze beweegt prachtig in vrijheid, springt goed, goed karakter, goede afstamming, helemaal goedgekeurd klinisch en rontgenologisch...
MAAR de eerste keer dat ik er mee reed, vond ik ze nogal 'lui', en passief, ik bedoel dat ze ipv eerder fel te reageren op hulpen, wat minder reageerde... er had wel niemand meer mee gereden sinds ze zadelmak gemaakt was een paar maanden geleden).
Denken jullie dat dit gewoon het karakter van het paard is, en dat ze zo zou blijven, of denken jullie eerder dat dit met training helemaal kan veranderen?
Nouks schreef:Als je dit afschildert als luiheid, vraag ik me eigenlijk af of je niet beter een netjes doorgereden paard kunt kopen...