Tenten in een friese ruin van 10 jaar. Afstamming weet ik niet. Eigenlijk door een ongelukje is zijn moeder drachtig geworden en daar is hij uit geboren. Tenten staat op Park Huis ten Bosch in Japan hier is hij ook geboren en opgegroeit. Ik rij geen nivo met hem. Ik train hem dressuurmatig. Laag en rond is soms nog erg moeilijk maar we gaan de goede richting op. Dat ik heb net ging rijden was hij heel scheef liep totaal niet voorwaart. Daar is nu verandering in en reageerd hij gewoon. Verder is hij supermakkelijk en kan je alles met hem doen. Hij loop hier ook voor de koets. En omdat hij zo braaf is gaat hij vaak mee.
Er zit een veelzijdigheids dekje onder het zadel en daardoor lijkt het dat het zadel raar zit maar dat is niet zo. Hij mag wel wat meer naar achter maar doordat tenten wat aan de dikke kant is schuift het wat naar voren. Hier hoef ik geen cometaar op wat dat weet ik en dat is nu ook beter.
Verder mijn houding tenen naar binnen en hakken uitdrukken. Soms val ik wat voorover en mijn handen soms beter rechterop houden.
Losrij foto`s zitten er nu niet bij want die zijn niet gemaakt. Die komen de volgende keer wel.
Oke dit is tenten alleen door de zon beetje bruin geworden.(Is hier nogal warm)

Nou zo braaf is hij je kan alles doen.

Bedankt voor het kijken een berichtje zou leuk zijn.