Killy oefenen met nieuwe ruiter!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xmarliez

Killy oefenen met nieuwe ruiter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:27

Sinds kort heb ik een nieuwe ruiter voor mijn pony, eindelijk. aangezien ik veel te groot ben rijd ik niet meer op haar, en ze vindt dat toch wel leuk. Dus naar lang zoeken toch wel de perfecte gevonden Haha!. een meisje met pit. die Killy echt aan kan en dat is nogal belangrijk! dus ik had even het fototoestelletje mee genomen en daarom hier wat foto's.
het was slecht weer er dat valt te zien op de foto's

rijtechnisch commentaar mag natuurlijk maar vergeet niet dat dit de 2e keer is dat ze erop zit. en ze voorderest 1 keer in de week op een manage rijd. we waren vooral bezig met de voltes want dat vindt ze erg moeilijk.

genoeg gepraat hier komen de foto's Haha!

1. even warmstappen.

Afbeelding

2. en nog meer stappen.

Afbeelding

3. de bak was redelijk slecht door het weer.

Afbeelding

Afbeelding

4. en drrrraaff

Afbeelding

5. en weer stappen.

Afbeelding

6. halthouden is voor Killy ook altijd nog erg moeilijk. (ze zou wat meer in het zadel mogen zitten, haar gewicht wat naar achter mogen leggen en knieen klemmen).

Afbeelding

7. laatste drafje,

Afbeelding

mijn eigen commentaar: Recht op zitten & handen wat omhoog. dat is even wat ik nu erg vind opvallen.
een berichtje zou leuk zijn, met waar ik op zou moetten letten enzo.
Haha!

raketje_

Re: Killy oefenen met nieuwe ruiter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:29

Ziet er leuk uit,en voor 1x per week les rijden wat ze waarschijnlijk nog niet lang doet,ziet het er netjes uit.
zoals je zelf al aangeeft rechtop en handen hoger.veder hakken uitdrukken tenen naar binnen knikje in de ellenboog.

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:42

ziet er leuk uit!
maar idd, wel rechterop, handen hoger, en volgens mij zie ik dat ze piano speelt Knipoog

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:56

Haar voeten (tenen iets te ver in de beugels, hakken niet uitgedrukt) vallen me op.
De pony loopt op veel foto's lekker ontspannen!

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 15:12

Ja haar tenen en der hakken kloppen, ik zeg het de heletijd maar ze vergeet er op te letten en dat vindt ze ook wel erg moeilijk.
bedankt voor alle leuke reactie's Haha!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 19:41

Halloo Doei!

Aagg. wat lief Lovers
Zijn de beugels niet een beetje te lang?
Het is belangrijk om haar rechtop te laten zitten, Handen recht, en Laag. En oja.. Het probleem wat ik ookaltijden nogsteeds last van heb = Stop met geldzoeken, je vind toch niks Clown

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 19:44

wat een leuk stelletje zo.
volgens mij ligt het zadel iets te ver vaar voren...

voor iemand die alleen op dee manege heeft gereden en dan voor de 2e keer op een 'vreemde' pony doet ze het netjes hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 19:49

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je mag op HAW alleen foto's plaatsen waar je zelf rijdt. Andere ruiters mogen zelf een topic op HAW openen, wil je alleen foto's laten zien en niet speciaal voor rijtechnisch commentaar, dan kun je een topic op JITP plaatsen Lachen