Vannochtend had mijn moeder weer even wat foto's gemaakt van mij en ziranda. Ik vind zelf dat we een hele hoop vooruit zijn gegaan. (zie ter vergelijking: [HAW]: Ziranda (nrps) @ dressuur work!)
Ik en ziranda hebben nog niet echt een niveau. Ziranda is nu 4 jaar en ongeveer 1,5 jaar echt onder het zadel. In die tijd heb ik heel rustig aan gedaan met haar omdat ze nogal een gevoelige rug heeft.
Ziranda heeft net 2 maanden stil gestaan vanwege problemen met haar zadel (was verkeerd opgevuld etc.), dit was de 4e keer dat ik weer op haar reed sinds die periode van rust. Nu ik weer begonnen ben zijn er een aantal dingen veranderd: Ik heb een nieuw zadel wat hopelijk mijn houding wat gaat verbeteren, ziranda heeft een rubberen bitje gekregen waar ze heel goed op lijkt te reageren en ik ben veel duidelijker en korter geworden met mijn hulpen (alleen een hulp wanneer ik iets van haar wil en niet constant been erbij enz. Hier werd ze namelijk heel gespannen van).
Ziranda was vandaag heel druk. Ze staat sinds een week weer op stal omdat het de hele tijd zo regent dus ze had een heleboel energie over. Maar ondanks dat ze zo hyper actief was heb ik toch nog lekker kunnen rijden.
Genoeg gekletst, hier de foto's:
1.

2.

3.

4.

Zo zie ik het graag

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Pasje verruimen, hier word ze heel heet van.
11.

12.

13.

14.

15.

Lekker uitdraven.
De verbeterpunten laat ik aan jullie over

Graag opbouwend commentaar en tips waar ik wat aan heb.
Groetjes Hilde