De wedstrijd (Warga, 21 september) waarbij deze foto's zijn gemaakt ging niet zo goed, ze was vooral tijdens de overgangen erg tegen de hand. We hadden 176 en 179 punten.
De week na de wedstrijd is haar gebit nagekeken en behandeld (was in maart overigens ook al gebeurd) en sindsdien is ze gelukkig weer veel fijner in de aanleuning. In de training werken we vooral aan de basis maar we zijn in de les ook al wat begonnen met oefeningen uit het L1 zoals een pasje wijken en middengalop.
Drafje in de eerste proef:

Hier was ze niet fijn nageeflijk:

Hier gelukkig wel:

Tegen de hand na het halsstrekken: (dit gaat echt weer veel beter sinds haar gebit is gedaan)

Stappen tussen de twee proeven:

Op HAW worden dressuur en springfoto's vaak gecombineerd maar ik heb nog een aantal endurance foto's in de aanbieding. De wedstrijd was zondag 28 september in Ommen. Ik start klasse 1 met haar, dit was de tweede endurance wedstrijd die ik met haar heb gereden.
Heerlijk gereden met prachtig weer. Hartslag en keuringen elke keer prima en de wedstrijd goed uitgereden. Ze vindt het vaak nog erg spannend buiten en we werken er vooral aan om haar steeds wat meer voor op te laten lopen, ook langs 'enge' dingen.
Verplicht staptraject:

Onderweg:

De laatste twee foto's zijn van Horsefotografie, het betreft 2 foto's die ik heb nabesteld.

. Verder weinig tips misschien alleen je handen iets rechterop maar verder ziet het er top uit