Springgefokt, wordt uitgebracht in dressuur en jumping, maar voornamelijk jumping.
Er wordt niet heel intensief mee gewerkt, amper een jaartje. Ik heb haar al bijna 3 jaar en rijdt haar evenlang.
Heb nu sinds kort eigen vervoer, dus nu is het de bedoeling dat we regelmatiger en serieuzer gaan trainen. (Nu kunnen we tijdens de wintermaanden ook door blijven rijden
)Ze doet eigenlijk heel goed haar best, en sinds kort hebben we nu ook goede instructie voor dressuur. Springles hadden we al regelmatig

Niveau: B
Werkpunten: paard soepeler krijgen en nageeflijk, meer activiteit stimuleren vanuit de achterhand, zelf handen iets hoger, hakken iets meer omlaag, iets rechter zitten en vooral: voor mij kijken !!
Voor de rest is er natuurlijk nog een hele hoop te verbeteren, te verfijnen of op te merken. Dus vertel maar wat jullie ervan vinden, hopelijk zijn we er dan wat mee

Er zijn weinig losrijfoto's, omdat mijn zusje er eerst al een half uurtje mee gereden had

Zelf vond ik haar best wel fijn lopen eigenlijk

Hier sprong ze van redelijk ver

We zijn benieuwd!

Edit: Sylvana heeft geen beenbescherming aan, omdat we echt maar een klein sprongetje hebben gedaan, en echt maar een paar keer. Normaal als we meer, hoger en breder springen doe ik peesjes om ter bescherming

maar een gaatje korter kan daar mss wel bij helpen