nou kijk.. (lees) laatst bij de manege gingen we springen, het was de eerste keer dat ik ging springen en ik had me er écht op verheugd en al 3 dagen van te voren zat ik al te dromen hoe het zou gaan enzo
Mjaa.. toen het eenmaal zover was ging het HELEMAAL fout... De hindernis vond ik best wel hoog, en toen mijn leraar zei dat het paard altijd heel graag wou springen en ik hem heel erg in moest houden werd ik al nerveus.. De eerste keer dat dat paard eroverheen vloog belandde ik op zijn nek, viel er NET niet af...! Maar de 2e keer dus wel, ik was zó teleurgesteld vooral in mezelf, ik had mer er zó op verheugd en dan gebeurt dit, ik zei tegen me leraar van: Ik wil niet meer springen hoor..!! Dus ik mocht lekker stappen.. Ik ben echt vet bang nu,, wat moet ik de volgende keer doen als we gaan springen? Ik vind mezelf zo slap als ik niet ga.. Maar ik wil ook niet wéér 3 dagen krom van de pijn lopen en wéér de week erna doodsbang op dat paard stappen.. Ik vond het al behoorlijk mans van mezelf dat ik er weer op durfde.. Het was mijn 2e les sins 5 jaar,, en als je er dan gelijk al afvalt..? Ik ben nu echt het vertrouwen kwijt, vooral in mezelf.. Wat zouden jullie doen..?
. 
. Succes!