In februari kreeg Kevin een blessure, na een tijd stilstaan en weer opbouwen, kan ik toch wel zeggen dat we weer "back in bussines" zijn
. We hebben alweer 2 wedstrijden gereden en hebben hier alweer 2 winstpunten een 1e plaats binnen gesleept
Een paar weken geleden zijn er foto's van ons gemaakt, door Manon(dankje
). We zaten hier wel weer aardig op oude niveau. Ik had geen tijd om ze eerder op te zetten helaas. Maar natuurlijk kunnen jullie nog steeds gewoon commentaar geven
Ohja, we rijden dus M1, we hebben nu 6 winstpunten.
Met Kevin oefenen we gigantisch veel op lossigheid, en op activiteit. Dat zijn eigenlijk de belangrijkste dingen. Verder zijn we heel erg met de middendraf bezig geweest, wat zijn vruchten heeft afgeworpen, want laatst haalde we hiervoor zelfs een 7!
Ook ben ik altijd met mijn houding aan het worstelen, nu viel me vooral op dat ik niet te ver naar achteren moet hangen.
Kevin is nu 16, ik rijd hem nu 2.5 jaar, daarvoor was hij ook al 1.5 jaar van ons en reed ik hem heel soms, maar meer voor de gein.

losdraven

Ook losdraven, duikt wat op de voorhand, maar hij lijkt hier wel lekker actief

Losgalloperen, ik duikel naar voren, mag niet
hij wordt wat lang, maar vind ik hier helemaal niet erg, hij had altijd zoveel moeite met ontspannen in gallop, hij zette zijn hoofd er dan op en begon te headbengen, dus in het begin eerst maar eens ontspanning

Middendraf.

Ietsje verzamelen

vast pasje opzij, richting appuyeren, kan het niet goed zien, maar het lijkt of de achterhand wat voor gaat, en dat is niet de bedoeling

Gewoon lekker drafje tussendoor

Weer stukje middendraf, nog wel wat spanning, maar hij zet zijn voorbeen weg
(of nouja, een klein beetje dan
)
Stukje sb, mag nog wel wat meer lengtebuiging denk ik, al loopt hij wel op 3 sporen...
Dat hij zo raar kijkt komt omdat Manon daar zat, daar kijkt hij altijd op

Lekker los gallopje

Beginsel van de travers, dit vinden we beide erg moeilijk en er moet ook nog wat meer lengtebuiging komen volgens mij.. Maar ikzelf vind het eigenlijk best een netjes begin, al moet ik mijn voeten wel normaal doen

En deze hangt uitvergroot op canvas in de woonkamer nu
Nou, brand maar los met commentaar!
. Wens jullie veel succes nog in de M en daarna natuurlijk het Z
)

!