bo met melissa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

melissa7

bo met melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 15:49

melissa die rijd nu voor de 2de keer op bo dus wees niet te streng Haha! . ze moeten nog aan elkaar wennen.

maar had nog een vraagje eigenlijk. aangezien er geen papieren zijn van bo vroeg ik mij of jullie kunnen zien wat ze is. ik vind dat er wat van arabier in zit omdat ze tijdens het rijden hoog met haar staart loopt en de neiging heeft om met haar neus in de lucht te lopen.
nou wat vinden jullie ervan?

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

dit waren ze even voor nu.

wees niet te streng Bloos

Essie78

Re: bo met melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 16:22

Leuk paardje. Als je het zo ziet lopen lijkt het inderdaad wat weg te hebben van een Arabiertje.

Denk er wel aan dat je je hakken niet optrekt.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:24

Leuk diertje wel hoor. naar mijn idee zit er wel arabier bij in, gezien de vorm van haar koppie en haar hogere staart inplant. Ze is over het algemeen wel sierlijk Haha!

Let er wel op dat je je benen mooi op zijn plek houdt. Het lijkt op sommige foto's ook dat je iets voorover valt. Maar over het algemeen zit je netjes.

Heel veel plezier samen en zo te zien gaat dat wel lukken, jullie zijn een leuk stel met zijn tweeen

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:06

Leuk paardje ja.
Zo moet nog een beetje evenwicht krijgen of niet ?
Het zadel is alleen te klein voor de ruiter.

bouierenaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:31

Wat een leuke pony Lachen
Probeer met het rijden je teugels wat meer op maat te maken.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:59

leuk beestje. Ik denk ook wel dat er iets van arabier inzit, alleen niet door de beredenering die jij geeft.

Probeer je hakken wat uit te drukken en tempowisselingen te rijden zodat hij niet op de voorhand knalt.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:02

Ik denk zelf aan iets van een NRPS..

Rijtechnisch kan ik geen commentaar geven van deze foto's, vind dat de ruiter best wel netjes zit. Ja

wupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:41

Leuk diertje hoor Haha!

Ik dacht zelf ook een nrpsje, lijkt wel een beetje op een paard van mijn vriendin en dat is een nrps Lachen
Met het rijden zou ik lekker blijven dooroefenen jullie zijn al goed op weg Haha!

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:44

T heeft inderdaad heel veel weg van een arabier, dat koppie! Volgens mij is het arabierXwelsh ofzo..?

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:55

Ik tem even dit topic voldoet helaas niet aan de openingseisen, lees de regels even door Knipoog

Het lijkt idd iets van een arabiertje te hebben!

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 16:22

sorry ik wist ook niet in welk topic hem plaatsen moest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:53

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Als eerste : Op HAW mag je alleen rijfoto's plaatsen waar je zelf op staat, andere ruiters mogen zelf een topic op HAW openen.

Daarnaast in het algemeen voor HAW moeten er minimaal 5 foto's zijn die geschikt zijn voor rijtechnisch commentaard. Ook je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.