Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dan zit je alsnog recht.
meart schreef:...naar de fysio misschien?
Tallie_Ho schreef:Fysio helpt ook zeer weinig, dat heb ik ook gemerkt..
De kracht in mijn been is nou eenmaal minder, ik blijf gewoon doorrijden en in de loop der tijd is het beter geworden..
Misschien is het handig om een persoon te laten komen die aan centred riding doet? Die kan kijken of ze iets voor je kan doen zodat je je paard niet in de weg zit
hippo schreef:Ik heb scharnierbeugels en moet zeggen dat ik daar minder last van mijn enkel door heb. Mijn enkel is zwaar overbelast geweest en daardoor ging ik bij elke stap die ik maakte door mijn voet. Merkte ik zelf niets van tot ik van de een op andere dag niet meer kon staan op mijn linkervoet. Fysio heeft wel wat geholpen uiteindelijk maar het blijft gevoelig. Toch merkte ik pas dat mijn linkervoet tijdens het rijden een stuk onrustiger is dan daarvoor maar die link had ik zelf nog niet gelegd dat het goed kan dat het daardoor komt.
Misschien kan je scharnierbeugels van iemand op stal/ kennis een keer uitproberen bij mij werkt het wel.
Vero83 schreef:hippo schreef:Ik heb scharnierbeugels en moet zeggen dat ik daar minder last van mijn enkel door heb. Mijn enkel is zwaar overbelast geweest en daardoor ging ik bij elke stap die ik maakte door mijn voet. Merkte ik zelf niets van tot ik van de een op andere dag niet meer kon staan op mijn linkervoet. Fysio heeft wel wat geholpen uiteindelijk maar het blijft gevoelig. Toch merkte ik pas dat mijn linkervoet tijdens het rijden een stuk onrustiger is dan daarvoor maar die link had ik zelf nog niet gelegd dat het goed kan dat het daardoor komt.
Misschien kan je scharnierbeugels van iemand op stal/ kennis een keer uitproberen bij mij werkt het wel.
heb je daar soms een foto van? want als ik het bij google intyp vind ik geen resultaten wat met paarden te maken heeft.

Shyla25 schreef:Je zegt zelf dat als je geen druk op de beugels hebt je er geen last van hebt, beugels hoeven ook geen druk te hebben lichtrijden doe je met je knieen en bovenbenen
Het veren is wel fijn bij pijnklachten maar of het helpt bij scheefheid
En stijfe laarzen zodat je je teen niet naar beneden kan drukken omdat je verteld dat dit ook een probleem is.