lux manege paard @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lidykeeagel

lux manege paard @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 13:23

Lux is een paard van Manege op de Berg. Op Lux heb ik daar heel veel gereden vooral in begin. Lux wordt vaak gebruikt als beginners paard, maar als je Lux aan het werk zet dan kan die best veel en loopt die ook goed. Ik rij op manege paarden bij op de Berg omdat ik me verzorg paard niet iedere week van Melick naar Echt kan krijgen. En ja manege paarden hebben voordelen en nadelen maar het grooste voordeel is toch dat je leert van verschillende types paarden. Ik doe nu paardenhouderij en mag paardrijden op me stage (venhof) en bij een klasgenootje mag ik vaak op verschillende paarden rijden en ja heb me verzorgpaard en op de manege en ga ook wel eens zo met vriendinnen naar hun verzorgpaard of paard mee. Maajah genoeg gepraat hier zijn wat foto`s van lux:

[lux in de stal]

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

[de eerste paar keer op lux]

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

[ paar maanden geleden]

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. Even tong uitsteken Bloos
Afbeelding

Eigen commentaar:
- Handen Sluiten
- Hakken uitdrukken
- Meer achterover zitten

Tips & Commentaar zijn altijd welkom Knipoog Hou het aub wel netjes

upendo

Re: lux manege paard @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:25

Ik moet zeggen dat je foto's hééél erg onscherp zijn.. Vork

Ik vind het er redelijk netjes uitzien. Als het paard aan de teugel loopt, loopt hij vaak net iets achter de loodlijn.

Je moet erop letten dat je je kuiten aangedrukt houdt en natuurlijk, zoals je zelf al zei: Hakken uitdrukken!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:30

foto s zijn heel erg slecht,
het ziet erna uit dat het paard goed vast zit in zijn rug,
ik zou letten op je handen (piano handjes)

lidykeeagel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 13:42

ja de foto`s zijn jammer genoeg erg slecht Verdrietig er zijn goede foto`s op komst.

in ieder geval bedankt voor het commentaar ga eraan werken of in ieder geval proberen.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:58

Rijden = goed
Foto's= slechte kwaliteit,
goed dat je je eigen rijfouten al hebt opgemerkt;)

lidykeeagel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 18:35

dankjewel Bloos

ja de foto`s zijn idd heel slecht. Ze zijn met een mobiel gemaakt en ja dan heb je toch al snel slechte kwaliteit. Maar beter foto`s komen er nog aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:58

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Het spijt me, maar je foto's zijn gewoon te slecht om er een oordeel over te kunnen geven. Vandaar dat ik je topic sluit. Zodra je goede foto's hebt kun je een nieuwe openen Lachen Wil je dan in dat nieuwe topic ook letten op dat je voldoende achtergrondinformatie hebt? Dus wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc. dan kunnen de mensen gerichter tips geven Lachen