grondwerk filmpje haffie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eeltje

grondwerk filmpje haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 19:21

Vanmiddag lekker met shakira in de bak gespeeld.
Zonder het te weten stond mijn moeder het te filmen en bij thuis komst was dat dus ook nog een verrassing.
Hier dus het resultaat,

http://www.youtube.com/watch?v=IEb1mPw183o

natuurlijk zie ik nog 100 verbeterpuntjes (piroutte zijn we pas mee begonnen bijvoorbeeld die kan nog veeeeeeeeel beter)
maar sideways gaat zo licht en ik weet nog dat dat ons grootste probleem was toen we pas begonnen.
Als je dan zo terug kijkt en dit bereikt heb, ja dan ben je dus echt super trots op je paardje Lachen

En de rijfoto's nog eens van vanmiddag. Dat gaat ook steeds beter!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tips zijn altijd welkom :wink

eeltje

Re: grondwerk filmpje haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 16:46

tips?

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:54

Ziet er leuk uit Lachen
Misschien dat je als ze naar je toe rent en je haar wilt laten stoppen, dit -met name de eerste keer- met wat kleiner lichaamstaal kunt doen, de lichaamstaal van je haf is niet zo 'vriendelijk' op dat moment, als je snapt wat ik bedoel?

Ben hier zelf niet mee bezig dus ik heb er geen verstand van hoor, maar dat is wat me opviel aan je -verder leuke- filmpje.
Misschien kun je er wat mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:28

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.