Daar ben ik weer, met inmiddels mijn 3e topic met mijn paard Fantast. *vorig topic*
Fantast rij ik nu zo'n 2 jaar en is sinds mei in mijn eigen bezit. Eigenlijk hebben we al die tijd stil gestaan (alleen conditie opgebouwd) tot ik hier een forum ging aanmaken. Nou ik heb het geweten;)
Ik ben toen naar een andere instructrice gegaan en dit is het resultaat! Naar mijn idee al een hele verbetering
Puntjes van verandering:
- LAARZEN!!
- andere instructrice en wekelijks les
- minder streng
- meer longeren aan de dubbele longe
- houding is verbeterd, maar als ik 'intensief' bezig ben wil ik nog weleens terugvallen
We zijn eerst begonnen met hem actiever te laten lopen, in alle bochten netjes stelling en dat hij loopt zoals ik wil *en dit ook bij iedere overgang blijf doen*
Sinds vorige week mocht ik beginnen met wat wijken, schouderbinnenwaarts en traverse. Wijken gaat een beetje.. de rest is niet echt ons ding;)
Hier de foto's:
1. Niet naar beneden kijken

2. Rechtop zitten

3. Ik kan het wel!

4. Halt houden en poseren

5. Galop

6. Mijn trotse houding

7. Een woord: Perfect!

8.

9. Poging tot schouderbinnenwaarts.. maar hey, we hadden lol;)

10. Schouderbinnenwaarts

11. Poging tot traverse

12. Wijken

13. Nogmaals

14. Filmpje van het wijken *het komt van m'n hyves omdat ik even niet weet hoe het anders moet.. wordt als het goed is nog veranderd
http://fantastic0.hyves.nl/album/16123855/Vrienden/2Qxh/fotos/366439902/0/_8XA/#media=12.366445557.AdD7&searchhyver=&__state__=51
15. Klaar!

Mijn eigen punt van kritiek is mijn houding.. daar blijf ik nog steeds aan werken..
Het wijken/schouderbinnenwaarts en traverse doen we er bij zodat hij wat afwisseling heeft tijdens het rijden.. hij is nogal snel verveeld.
Ik weet ook dat hij het nog niet perfect doet.. maar we proberen het gewoon.
Ik ben benieuwd wat jullie nog hebben toe te voegen zodat we nog beter worden!!