Ik rijd Kalinka, een 4 jarige Fries.
Ik rijd ze van ong eind april, maar ben pas écht beginnen met trainen rond juni-juli. (Wegens persoonlijke zaken, kon ik enkele weken niet rijden...)
Momenteel gaat het erg goed, en we hopen dat dat zo zal verder blijven evalueren!

Zondag had ik weer les, ging best wel goed!

(Er zijn geen foto's van de galop want fotograaf kwam was 10 min na inrijden: ze vind galop nog moeilijk dus doen we altijd vooraan in les
)We hebben eerst vooral geoefend op voorwaarts-neerwaarts (vw-nw).
Daarna op RECHT rijden! (Vandaar het "tunneltje" om door te rijden, lag op ong 50 cm van elkaar
)Daarna voor de eerste keer balkjes dravan!

Ging erg goed! In een slakkentempo over de balken!
(daardoor heb ik dikwijls me benen zo ver naar achter: ik kreeg ze bijna niet vooruit! + Tsja, ik rijd natuurlijk met n dressuurzadel he!
)We hebben eigenlijk niet echt gewerkt op het aan de teugel rijden, dus ik weet dat ze wat meer met der neus der in mag enzo

Verder hief ze der benen echt héél erg op!
Zeker wel halve meter ofzo 
Dus, enjoy Kalinka!
& laat zeker een berichtje achter!

1. Hier wordt ik dus érg trots van! Mooi actief achterbeen, mijn houding goed! Mijn tenen naar binnen!

2. Oefenen op récht rijden! Ben érg tevreden met mn houding!
Hier kan je ook goed zien dat ik mn handen goed rechtop probeer te houden 

3. Gewoon perfect!

4. Der mooie koppie & manen!

5. Wat een lief koppie hé!

6. Jha, mn been ligt te ver naar achter. Maar bedenk eerst wel dat ik daar aan het draaien was & dat men rechterbeen dus buitenbeen was!

7. Voorwaarst-neerwaarts. En we gaan laag...

8. ... lager

9. ... hééél laag!
(jammer genoeg leiden mn voeten weer un eigen leven
)
10. Volle actie! Let op mn haar!

11. Cavaletti's lopen!
Ze heft echt erg hoog 
*niet kijken naar mn benen
, was lang geleden dat ik nog zo kort zat & met dresuurzadel is het niet echt ideaal
*
12. Ziet er goed uit, toch?

13. Nog even der lieve koppie!

14. Nog ff standfoto

15. & Tevreden uitstappen!

Laat zeker en vast een berichtje achter!