Nikita @ 2e keer M1 + 3 wp :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

imposantje

Nikita @ 2e keer M1 + 3 wp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 20:11

Nikita en ik zijn nu 2 keer M gestart en hebben inmiddels 3 wp gehaald.

Hieronder wat foto's van afgelopen zondag, de foto's zijn ingescand en dus niet super van kwaliteit:

Afbeelding
Middendraf op diagonaal, ik zit een heel klein beetje naar voren lijkt op de foto.

Afbeelding
Dezelfde lijn, mag iets meer van achteruit komen vind ik

Afbeelding
En de laatste, helaas wat klein, maar deze geeft een fijn beeld vind ik.

Ik had voor deze proef 193 punten en een 8 voor zit en houding Haha!
Ik mag mijn handen nog meer ontspannen.

Iemand nog tips?

Owja, zoals je op de foto's ziet is Nikita behoorlijk geconcentreerd aan het luisteren wat ik zeg, dit doet ze soms op concour, meestal heeft ze gewoon de oortjes naar voren.

Graag tips of opmerkingen.

oOoKellyoOo

Re: Nikita @ 2e keer M1 + 3 wp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 20:15

Ziet er goed uit, mooi paard ook trouwens,
Idd je geefd al zelf toe dat je naar voen valt op deze foto, probeer dan meer vanuit je midden/kruis te bewegen, en zo dan je je rug recht houd. Maar ga zo door, succes.

Herman52

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 20:17

ze doet het goed

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:51

Op de tweede en derde foto zie je heel goed dat het achterbeen eerder van de grond komt dan het voorbeen, dit betekend dat ti onvoldoende van achteruit naar voren toe loopt: te weinig verzameling dus.

In het M is dit zeker wel een belangrijker onderdeel, dus daar zou ik mee aan de slag gaan..
Verder vind ik het een mooie combinatie en ziet het er idd goed in harmonie en rustig uit Haha!

Benna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:58

Hoi hoi,

Ziet er goed uit. Ik heb je helaas niet zien rijden, maar volgens mij jij mij wel. (of ik moet er heel erg naast zitten)

Je hebt een leuk paard en waarschijnlijk zien we elkaar nog wel een keer. 8 november toevallig ook Geldrop??

Groetjes Brenda (met Allure)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:48

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je moet minimaal 5 foto's hebben die geschikt zijn voor rijtechnisch commentaar Lachen Daarnaast is hier je achtergrondinformatie te summier, waar ben je mee bezig, wat zijn je doelen, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.