geertje @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

geertje3

geertje @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 11:14

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hier een aantal foto's van mijn 6 jarig friese merrie geertje.
we zijn nu L2 met 12 winstpunten en mogen dus m1, wat wij in plan hebben voor volgend buiten seizoen.
komentaar is welkom, kun je altijd weer wat van leren.
en een kijkje van anderen doet altijd meer dan dat ik zelf kijk.
een aantal punten die ik zelf al weet zijn:
handen mogen af en toe wat lager en dichter bijelkaar staan.
voor me kijken en geen geld zoeken.
paard mag af en toe wat hoger lopen, ze duikt af en toe wat naar benden,
af en toe loopt ze wat op de voorhand.

veel kijk plezier groetjes monique en geertje

Renszke

Re: geertje @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 11:24

Ja je zegt het zelf al! Je kijkt veel te veel naar beneden. Waardoor je schouders, je nek en je hoofd er heel raar uit zien.

Verder "leun" je volgens mij iets te veel naar achteren.

ps. prachtig paard!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:20

Je hebt inderdaad een aparte houding. De meeste mensen die naar achteren hangen steken hun benen af, en de mensen die naar voren zitten trekken hun benen op. De meesten blijven in zekere zin recht, maar kantelen naar voren of achteren.
Maar jij zit niet zo. Je hangt inderdaad naar achteren (zie foto 2 en 4), maar je trekt ook je been erg op (foto 1, 3 en 6).

Ik zou dus zeggen ga echt veel werken aan je ontspannen houding. Het hele plaatje geeft aan dat er veel spanning zit, alhoewel je echt een mooi paard is. Haar achterhand mag er nog meer bij, maar volgens mij heeft ze ook een vrij hoge achterhand, wat dat moeilijker maakt.

Veel succes met trainen en straks in de M1!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:46

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je foto's doen het niet, je achtergrondinformatie ontbreekt (wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.). En tot slot mag je maar 1 topic per week openen Lachen