Zaterdag ben ik samen met mn zus Eline weer een keer naar Zorro geweest! Zorro is een Shetlander van 1.08 meter, en Miljoesjka (Ukkiepuk@bokt) rijdt in de M-dressuur met hem tussen de paarden! Sinds februari rijd ik ook af en toe op hem, en in oktober hebben we onze eerste wedstrijd in de L2
Zorro kan al M-oefeningen, maar ik rij hem ongeveer op L2 niveau (voor de pony's). We doen dus basisdingen maar ook al wijken, schouderbinnenwaarts, contragalop, en zelfs al een keer travers

Het gaat steeds beter, hij loopt nu bijna de hele tijd aan de teugel, en in de galop gaat hij al minder rennen. Deze keer hebben we vooral veel basis dingen gedaan, veel schakelen in de draf, en van draf naar stap en dan meteen halthouden. En ook op de galop hebben we veel geoefend. En aan het einde nog even het wijken gedaan.
1] Voor iedereen die niet meer weet wie we zijn, hier eerst een poseerfoto!
Zorro, Miljoesjka en ik!

2] Het draven gaat al heel goed!

3]Stap

4]Draf over de diagonaal

5]Halthouden, Miljoesjka gaf even tips

6]

7]Middengalop

8]Linker galop

9]Wijken, volgens Miljoesjka kan ie het nog veeeel beter, maar ik vond het al heel goed gaan

10]

11]

12]Tussendoor hadden we ook nog even poseerfoto's gemaakt:

13]

14]

Dat was het weer!
Doe zo verder!

]. En je arme ontspannen. Verder ziet het er super uit! Ga zo door!!!!! 

We zijn vooral bezig geweest met gas en rem. Zorro heeft ze heel goed, maar neemt soms een loopje met Sanne (het blijft een shet