Lysander is een 6-jarige merrie van Samico (Samber) x Darlington. Hoewel ze na het uitladen voortdurend liep te brullen, was ze superbraaf toen ik er eenmaal opzat. Wel was ze nog een beetje onder de indruk, waardoor ze een beetje terug bleef. Dit waren ook de struikelpunten in de proef, middenstap en -draf kwamen er niet genoeg uit, ze kwam afentoe te diep/achter de teugel en op de volte in galop sprong ze links, rechts, overkruist en weer terug! Hartstikke knap natuurlijk, maar dat werd nog niet gevraagd.
Ach, het was voor het eerst dat ze echt op gras liep, dat hadden we nog niet zo heel veel geoefend wegens de staat van ons land, dus ik was hartstikke tevreden! Punten waren 177 en 185, en ik heb alleen foto's van het losrijden, aangezien mijn voorlezer het tijdens de proef te druk had
. Als jullie tips hebben over bovengenoemde punten in wedstrijdomgeving hoor ik het graag! Thuis zitten alle B-knoppen er op, maar met name het voorwaarts houden tijdens de proef vinden we nog moeilijk! Natuurlijk zou het helpen als ik gewoon rechtop ga zitten, pff, confronterend hoor, foto's!Ik hoop dat dit zo voldoende informatie is, nu de foto's:

.
. Maar ik denk dat het haar wel helpt om in de galop beter haar balans te bewaren zodat ze niet gaat overspringen.