Visa weer opgepakt na 3 mnd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Visa weer opgepakt na 3 mnd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 22:09

Vorig weekend ben ik begonnen met het weer rijden van visa ik had weer redelijk groen licht van de VA, nadat er geconstateerd is dat ie wss een selenium teveel heeft of leverbot. Maar dat wordt binnekort duidelijk na de leverscan. Maargoed ik mocht weer rustig aan rijden hij mag niet stressen dus ik ben vooral met ontspanning bezig, want vandaag redelijk lukte maar hij was nogal aan het klieren. Mijn houding is na 3 mnd ook om te huilen daar gaan we dus ook weer aan werken, en als visa weer helemaal beter is ga ik ook lessen.

Instappen
Afbeelding

Afbeelding

Drafje
Afbeelding

Afbeelding

en toen was meneer het zat om aardig te doen us ging hij lekker hangen (ik moest toch ontspannen Koe )
Afbeelding

Tallie1979

Re: Visa weer opgepakt na 3 mnd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 22:13

Ik vind het een leuk dier. Hou rekening met je zit, je zit op sommige foto's wat onderuit gezakt Lachen Verder vind ik je ook wat ver achterin je zadel zitten, niet recht op de loodlijn zogezegd Lachen

Al met al een redelijk plaatje, zorg er alleen voor dat hij niet te veel op de voorhand kruipt Lachen Maar goed, na 3 maanden niks werken kan je van de eerste keer niet meteen weer een perfect plaatje verwachten Haha!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 09:54

ja ik weet het mijn hoding is om te hulen, maar heb ook echt 3 mnd niks gedaan Nagelbijten / Gniffelen ja viel mij ook al op van het zadel zou er vandaag eens op letten en een keer na laten kijken

Feroza_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 11:38

Leuk paard en na 3 maande heel niet zo verkeerd. Zadel zou ik denk iets verde naar achteren leggen. Want denk nu dat je zitgedeelte naar achteren afloopt, waardoor je dus achter in je zadel beland. En idd je zelf meer rekken en niet in elkaar duiken.

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 11:47

En oei wat doet je op de eerste foto met je binnenhand?

Probeer je inderdaad lang te maken, rug recht en heel erg op je eigen zit gaan focussen..

miekevGool

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:51

Ik zou je teugels iets korter pakker, zo kun je ook beter naar de ontspanning toe werken. met zo een lange toegels moet je je armen langs je lichaam brengen en maak je het voor jou en je paard alleen maar moeilijker. (tenzij je dit niet anders mag doen van de d.a, dan heb ik niets gezegt!!) Ook mag je ites meer voor je uit kijken (ik ken het probleem, kijk zelf nml ook veel te veel naa beneden Knipoog ) Verder ziet het er heel leuk uit. Ander commentaar is al gegeven.
ik hoop voor je dat alles goed komt, en wens jullie nog heel veel suc6 samen! maar dat gaat zeker goed komen!

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 14:21

Wat een leukerd! Ja
Even wat aandachtspuntjes:
- Goed rechtop zitten
- Voor je uit kijken
- Goed letten op je benen, hakken en tenen
- Verder mogen je teugels wel wat korter!
- En goed gaan werken dat hij niet teveel op de voorhand kruipt, veel overgangen rijden!
- Je zit ook iets te ver achter in het zadel.

Succes Lachen!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 16:11

ik mag m nog niet zoveel alten doen hij mag niet zweten en niet stressen, vandaar dat ik m ook zo lang heb en hij zo op de voorhand valt, omdat ik dus nog niet echt met m aan het werk ben

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:16

maar om zijn achterhand eronder te zetten hoeft hij niet te zweten en/of te stressen.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 16:47

dat is voor hem heel moeilijk en als ht hem niet lukt wordt ie nukkig enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:50

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.