Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marchador schreef:"Kin in de lucht, borst naar voren en laat maar zien dat je er bent"![]()
Vito zo heb ik het inderdaad ook geleerd!
dus ik probeerde het uit te leggen!
maar idd zo moet je het doen, en dan echt overdreven! marleen11 schreef:Als ik paardrij dan kijk ik vaak naar beneden en ga dan een naar voren met men lichaam. Daarom heb ik geen vaste zit, tips?
.
Doe het zelf ook regelmatig en betrap me dr vaak genoeg op en dan denk ik oooowjaaa naar voren kijken en dan een rondje verder WEER naar die mooie oortjes staren..Maar als je naar voren kijkt,zit je veel rechter en zal je zien dat je paardje veel beter de kant op loopt waar je heen wil...dat is mijn motivatie punt om het maar even zo te zeggen haha 
_vito schreef:Ik had het ook, en ik moest zeg maar als een ''kakker'' gaan zitten, rechtop en hoofd in de lucht!
) naar voren hoort er ook nog bij he haha
gelukkig niet meer marleen11 schreef:Als ik paardrij dan kijk ik vaak naar beneden en ga dan een naar voren met men lichaam. Daarom heb ik geen vaste zit, tips?