ik vind de foto's vooral erg fijn om te zien waar we nu zijn,
we zijn momenteel heel veel bezig met overgangen, om hem nog meer aan het been te krijgen en wat sterker in zijn achterhand.
daarbij probeer ik zo veel mogelijk zijn neus er uit te krijgen, maar sire loopt heel graag achter de loodlijn, hij begint nu na weken van trainen eindelijk een beetje het bit mee te nemen naar beneden, nu de neus nog wat meer uit, maar alles op zijn tijd. ik zit heel iets voorover in mijn bovenlijf om hem iets te helpen
helemaal rechtop zitten lukt voor mij niet omdat ik mijn schouders door een ongeluk niet naar achter kan draaien,
verder zie ik her en der open pianohandjes, maar met een inieminiebeetje hand vliegt hij er direct weer achter, en ja pianospelen is zo ontzettend leuk om te doen..
en ja ik vind mijn paard erg mooi om te bekijken vanaf de bovenzijde
we trainen vooral de basis ( zeg richting B niveau)
graag opbouwende kritiek, en niet alles 40 x herhalen.. alvast dank, en veel kijkplezier
Lissy heeft de foto's gemaakt , maar ondanks dat er geen copyright opstaat worden deze foto's niet zonder toestemming gebruikt voor andere doeleinden.
geen spectaculaire beelden , wel foto's die laten zien waar we heel hard mee aan het werk zijn.

het zakken in de hals gaat al veel makkelijker, maar de neus eruit is wel heel erg moeilijk...

maar hij blijft nu wel mooi laag lopen...

in de richting wat we graag willen zien....

hier word ik dus wel heeel erg gelukkig van....we zijn er nog lange niet, maar ik kon hier wel janken van geluk..,,,

iets oppakken, en dan maar zorgen dat die neus er uit blijft, heel erg moeilijk, maar zie kleine stapjes vooruit...

en nog een paar leuke foto's...
ja ik ben nog steeds een penny.... dit vind ik zo geweldig als dat kan met een paard..

die blak foto is mooi geworden trouwens! heb je die andere ook al?

was erg moeilijk licht om foto';s in te maken.