Topic zal wel sluiten. Maar toch ff gauw een paar tips.. Het lijkt er meer op dat je op een stoel zit, ipv een paard Misschien je beugels iets langer, en je benen niet naar voren uit steken. Probeer ook meer je handen te dragen,.. Verder zit na mijn idee de martingaal iets te strak.
Wou ff zeggen dat wij ook een "SUNNY" hebben gehad >> was wel een pony... Maar ik vrees dat al;s ik alles ga opnoemen waar je aan kunt werken dat dit topic al lang gesloten is Ik zou zeggen : blijf oefenen & vraag misschien eens wat hulp ! twee zien meer dan 1
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Je moet minimaal 5 foto's hebben die geschikt zijn voor rijtechnisch commentaar (maar liever meer, met een maximum van 15 foto's in totaal). En daarnaast ontbreekt hier je achtergrondinformatie, dus waar ben je mee bezig, wat zijn je doelen, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.