Citaat:
Daardoor maak jij jou topic zeer ongeloofwaardig en voer jij een soort vendette tegen Anky en haar LDR systeem en dat jij je tot het klassieke systeem voelt aangetrokken dat helpt je al helemaal niet...
..
Deze discussie gaat gewoon nergens over, want wanneer je je aangevallen voelt kun je nog niet eens jezelf verdedigen....
Je kunt mij alleen maar wijzen op onzin-dingen, omdat je met je rug tegen de muur staat en geen uitweg weet..!!!
Onzin dingen die vooral jij aandraagt....Je hele toon is aggressief, al vanaf het begin.
Dat jij niks hebt aan wat ik anderen als antwoord geef, dat is jouw beperking en niet mijn probleem." Ik voer geen actie tegen je heilige LDR en je godin Anky, . Denk JIJ eens een keer na over deze hamvraag van dit topic en kom met een antwoord.
I
k ben niet agressief, ik post niet agressief, dat maak jij hieruit op, maar dat is echt niet zo....Ik vind gewoon dat je te simpel denkt in discussies.Er zijn hier meerdere mensen die iemand simpelweg willen overtuigen om iets te geloven waar zij geen verstand van hebben.
Neem nu aqua8horse, zij noemde het woord dierenkwelling en dan gaan wel mijn haren recht overeind staan
...
Ik zie jou posts, niet alleen in dit topic, als een aanval op het LDR systeem en in dit topic heeft Anky het weer gedaan...Als je weet waar je over praat dan weet je dat Anky continue een goedbesproken topic is en vooral om naar beneden gehaald te worden door klassieke beoefenaars van de sport...Jullie hebben het kennelijk niet in de gaten dat jullie ook zo heilig van jullie eigen systeem zijn, jullie kijken vaak alleen naar anderen en dat zou ik nou graag eens anders zien...Ik heb ook mijn bedenkingen bij het klassieke systeem, hoor je mij daar verder op doorgaan....J
ij start een topic Q4 en daar wil ik het fijne wel eens weten, als ik jou daarvoor uit je tent moet lokken dan doe ik dat graag.Dat ik geloof in het LDR systeem, is duidelijk maar daar hoef ik geen verantwoording af te leggen... Ik rijdt zoals ik rijdt en daar heeft niemand wat mee te maken... Nogmaals er is een goede discussie mogelijk, maar je krijgt wat je zaait... Als jullie onmogelijk praten kan ik dat ook...
Alleen beleef ik er meer lol aan dan jullie.....
Beste Katja hoe persoonlijker kan je worden? Dit haal ik uit een antwoord van jou.
Op jou en je argumenten kunnen we maar beter niet meer ingaan. Je antwoord altijd met JA maar jij dit en jij dat.
En je verschuilt je er altijd achter dat wat jij zegt waar is en dat wat anderen zeggen onwaar is en b*lshit.
Er zijn meerder wegen die naar Rome leiden.
En als een Tierpraxis wetenschappelijk dingen onderzoekt dan is dat waar, de wetenschap liegt niet.
Een bepaalde trainingsmethode kan nog zo goed zijn, je traint echter alleen spieren als er afwisseling is. Mogen wij ook rijden zoals wij willen rijden, hoe jij rijdt dat weet niemand en wat jouw niveau is ook niet, want voordat de boktopzet veranderde was jouw profiel al leeg er stond alleen dat je beroep instructrice was.we weten zelfs niet eens of en wat voor paard(en) je hebt.
maar ik begrijp werkelijk niet dat jij met "domme"mensen zoals ons in discussie treed.
En ik begrijp ook niet hoe jij je daar uberhaupt voor vrij kunt maken, jij moet het toch hartstikke druk hebben met lesgeven.
Ja en nu ben ik dan weer persoonlijk, en dan kom jij weer met JA maar jij bent persoonlijk geweest tegen mij....................... dus ik zie je wel weer tegemoet.