jullie kennen me hier nog niet, maar leuke kenningsmaking met deze foto's:D
dit was overigens de eerste keer dat deze pony sprong, vandaar dat ik vet raar zit. (komt doordat hij onverwachts en te vroeg sprong) (let vooral niet op mijn hoofd)
ohw ik heb ook nog wel een leuke blooper. Vorig jaar zomer gingen we met de les naar een waterplas. En op gegeven moment staat vriendin in haar eentje aan de overkant en een ander paard ging alweer terug naar de andere kant. Maar dit paard wilde ook graag mee terug en draaide voor vriendin het doorhad om en nam een gigantische sprong vanaf de kant midden in het water. dat ziet er dus ongeveer zo uit: ze leek wel een konijn hoe dit paard sprong let op die benen hihi
hihih heb me kapot gelachen en meisje had niets .. maar was wel kleddernat het zag er zoo komisch uit.
Laatst bijgewerkt door rebekky op 12-03-07 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt
laatst ging ik springen met mijn friesje en een paar foto's daarvan moest ikzelf behoorlijk om lachen wel, zoals deze: weigering of toch... toch maar springen en tja, dan krijg je dus zo'n sjarmant moment even kijken hoe hoog ik wel niet sta of betergezegt ''vlieg''
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-03-07 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt
haha leuke bloopers weer en antonlove.. vond dat filmpje van jou beetje nep,, niet geconcentreerd zeg maar.. neit boos bedoeld maar het komt nogal flauw over