Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anora schreef:Moderatoropmerking:GEEN FOTO'S QUOTEN
Skitter schreef:Anora schreef:Wat een k*t paard.....![]()
![]()
![]()
HEE! Zo praat je niet over Tink hè!
Het is een lekker ding, alleen af en toe een pipo
mickeytje schreef:Vat niet niet aanvallend op!
Maar op de film zie ik dat je helemaal niks doet, ik vraag me nu af, waarom niet?
Of is dat omdat het niet kan? Ik weet uit ervaring dat het namelijk bij sommige paarden indd niet kan.
Mijn merrie doet dit ook welleens, ik rij haar dan rond (iets dieper zelfs dan normaal) en rij (schop haar desnoods) flink voorwaarts zodat ze de kans niet krijgt.
Nogmaals, dit is niet aanvallend, maar is gewoon een vraag
Verder wil ik wel erbij zeggen, dat je keurig blijft zitten en e precies weet wanneer je je hand moet meegeven.
tita schreef:Nou die getemde film is super leuk om naar te kijken maar ik soms rijtechnisch slecht dit komt zeker niet uit Nederland en je kunt ook weer eens goed zien dat er van die verwende ruiters tussen zitten die behoorlijk lopen te meppen
CoriienRN schreef:hahahah leuk weer hoor..
volgens mij zijn de meeste erg blind hier dat je geen foto's mag quote
Fieeekk schreef:Omg in de sloot. Toen ik iets te hard met Nicky aan het racen was, is haar staartriem gebroken. Keihard eraf gedonderd. Maar als Nicky niet drinkt voor het rijden, rent ze heel hard naar de sloot. dus je raad het al: Ik vergeten drinken te geven, zij rent naar de sloot, hoofd naar beneden. En drinken. Alleen mijn staartriem was eraf! Dus ik glij langzaam naar beneden, zó de sloot in met zadel en al. Wel nieuw zadel.. maar nu heb ik een trauma als ze naar de sloot loopt, haha!
Anora schreef:[/quote]Mijn verzorgpaard had vandaag haar maandelijkse 'ik-ga-me-aanstellen-en-steigeren'-dagje.
& een filmpje..![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=3091235532362204781
HEE! Zo praat je niet over Tink hè!
Het is een lekker ding, alleen af en toe een pipo
lolaaatjuhh schreef:Fieeekk schreef:Omg in de sloot. Toen ik iets te hard met Nicky aan het racen was, is haar staartriem gebroken. Keihard eraf gedonderd. Maar als Nicky niet drinkt voor het rijden, rent ze heel hard naar de sloot. dus je raad het al: Ik vergeten drinken te geven, zij rent naar de sloot, hoofd naar beneden. En drinken. Alleen mijn staartriem was eraf! Dus ik glij langzaam naar beneden, zó de sloot in met zadel en al. Wel nieuw zadel.. maar nu heb ik een trauma als ze naar de sloot loopt, haha!
Dit kan toch niet met singel?