en het nadeel daarvan vind ik dat ze net even een fractie sneller zijn dan Friezen en je er ook net wat eerder naastligt. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en het nadeel daarvan vind ik dat ze net even een fractie sneller zijn dan Friezen en je er ook net wat eerder naastligt. 
_Lott schreef:heerlijk, maar mijn friezen slaan meer dan dat ze bokken
) 
_Lott schreef:mijn ene slaat bij alles, als een ander paard aan der ruikt. longeerlijn in de buurt van haar kont. zweep in de buurt. echt raar ding

FunkyMistiC schreef:Ow ja zo ken ik ook 1. Ik ben ook eigenlijk de enige die haar achterbenen kan beet pakkenAparte dingen, die frieschen

Jildau schreef:Nee dat begrijp ik niet. Snap die zin ook niet helemaal.
Zeuren en klagen dat elk ander iets dúrft te zeggen over friezen maar dan zelf wel gaan kappen op arabo friezen.

pharagirlke schreef:Ik val je persoonlijk aan in mijn bericht?
Jij valt mij hier nu persoonlijk aan enkel omdat ik het niet fijn vind overkomen hoe je naar Jildau doet. Je doet erg neerbuigend over haar paard of iig zo komt het over, als jij dat persoonlijk aanvallen noemt is dat allerminst mijn probleem. Maar wil je er dan al wat van zeggen, zorg dan op zijn minst dat je niet hetzelfde doet.
Maar goed, bij deze is het voor mij afgesloten. Eentje moet de verstandigste zijn en het is zonde van dit topic. 
Ben M2+7 met een fries geweest, en start nu een arabofries, die het errug goed doet!
_Lott schreef:ik vind het een beetje flauw, het gaat hier toch om Friezen in de dressuursport
niet over arabofriezen..