Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IndianLady schreef:OOOOOOh weer die creep, heb amper 10 seconden gekeken en weet gelijk over wie het gaat. Hij laat zn paarden hard achteruit lopen zodat ze door zuurstofgebrek omvallen (soort van flauwte)dit is geen leuk filmpje. bovendien mag je ze niet van i-net plukken
bittermoon schreef:dit is een jong paard ik dacht dat dat wel begrepen werd..
bittermoon schreef:leuk filmpje ik wist niet wat ik zag eerst,, dacht geef dat beest nou eens goed vooruit...
op een gegeven moment komen er foto's van mannetjes tussendoor met engelse tekst.. ik dacht heah?!maar gewoon even blijven kijken er zit een boodschap achter
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bad+horses
bittermoon schreef:IndianLady schreef:OOOOOOh weer die creep, heb amper 10 seconden gekeken en weet gelijk over wie het gaat. Hij laat zn paarden hard achteruit lopen zodat ze door zuurstofgebrek omvallen (soort van flauwte)dit is geen leuk filmpje. bovendien mag je ze niet van i-net plukken
misschien moet je het filmpje even afkijken voor je zo een reactie neerzet.. dat achteruit gaan is niet bepaald de bedoeling.. ik vind het een beetje jammer dat de meeste mensen blijkbaar het engels niet kunnen volgen want daar word het een soort van ''uitgelegt''
eilleen333 schreef:Ik zeg ook niet dat die man helemaal verkeerd bezig is, maar ik vind het niet leuk om te zien... Dat paard is gewoon verrot opgevoed, en dus schoppen ze hem nu maar vooruit.... Mijn paard krijgt ook wel eens een tik, maar als het zover moet komen is er toch wel iets mis denk ik...