[Fotoverz]Bloopertopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie1018

Re: [centraal] Bloopertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:57

whah van die haflinger Haha!

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:12

die haflinger is vet cool!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:18

Ik dacht dat je western reed en de sliding probeerde. Nou die is geslaagd hoor OK dan!

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:08

dank je wel maar ik rij helaas geen western Clown ik doe dressuur spingen en cross maar denk ook dat hij western kan Haha!

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:15

gheghe Knipoog idd.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:14

Heb nu zelf ook eens bloopers te plaatsen: meneertje doet alles om onder het wijken uit te komen:
Afbeelding
als dat niet werkt doen we nog maar gekker:
Afbeelding
hmm, ze is nog niet onder de indruk, dan maar even flink omhoog (hij wou net omhoog gaan), je ziet mijn armen al om zijn hals gaan Knipoog :
Afbeelding

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:40

Ze zijn weer leuk! Haha!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:50

whaha maf beest Clown

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:08

leuk filmpje ik wist niet wat ik zag eerst,, dacht geef dat beest nou eens goed vooruit...

op een gegeven moment komen er foto's van mannetjes tussendoor met engelse tekst.. ik dacht heah?! Vork maar gewoon even blijven kijken er zit een boodschap achter Haha!

Moderatoropmerking:
[edit] Filmpje verwijderd, aub geen filmpjes van internet plukken! [/edit]

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:10

ik denk niet dat je een filmpje van internet mag plukken ik tem even

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:13

Plus het feit dat het ook helemaal geen leuk filmpje is... Na die foto's van die mensen slaat die vent dat paard en trapt ie hem omdat ie niet wil lopen... lachen(!)....

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:20

ja en de boodschap van het filmpje is dus ook je moet je niet altijd in de maling laten nemen, er zijn mensen die films over het opvoeden van paarden maken en daar miljoenen mee verdienen maar soms werkt het simpel.. duidelijk maken wat je wilt en niet zo mutsen altijd..

edit: als filmpjes van internet niet mogen sorry daarvoor haal hem er dan maar af..

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:21

Ik zeg ook niet dat die man helemaal verkeerd bezig is, maar ik vind het niet leuk om te zien... Dat paard is gewoon verrot opgevoed, en dus schoppen ze hem nu maar vooruit.... Mijn paard krijgt ook wel eens een tik, maar als het zover moet komen is er toch wel iets mis denk ik...

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:22

OOOOOOh weer die creep, heb amper 10 seconden gekeken en weet gelijk over wie het gaat. Hij laat zn paarden hard achteruit lopen zodat ze door zuurstofgebrek omvallen (soort van flauwte) Stoom uit je oren dit is geen leuk filmpje. bovendien mag je ze niet van i-net plukken

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:23

dit is een jong paard ik dacht dat dat wel begrepen werd..

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:25

IndianLady schreef:
OOOOOOh weer die creep, heb amper 10 seconden gekeken en weet gelijk over wie het gaat. Hij laat zn paarden hard achteruit lopen zodat ze door zuurstofgebrek omvallen (soort van flauwte) Stoom uit je oren dit is geen leuk filmpje. bovendien mag je ze niet van i-net plukken

misschien moet je het filmpje even afkijken voor je zo een reactie neerzet.. dat achteruit gaan is niet bepaald de bedoeling.. ik vind het een beetje jammer dat de meeste mensen blijkbaar het engels niet kunnen volgen want daar word het een soort van ''uitgelegt''

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:25

bittermoon schreef:
dit is een jong paard ik dacht dat dat wel begrepen werd..

Dus? Is dat een reden om hem in mekaar te meppen?
Ten eerste lees ik net dat die vent dit vaker doet, en ten tweede kunnen ook jonge paarden leren vooruit te lopen. In beide gevallen is hij dus verkeerd bezig. Als het paard onder het zadel het voorwaarts lopen nog niet snapt laat iemand hem dan leiden aan een touw. Dat kan ie al wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:28

bittermoon schreef:
leuk filmpje ik wist niet wat ik zag eerst,, dacht geef dat beest nou eens goed vooruit...

op een gegeven moment komen er foto's van mannetjes tussendoor met engelse tekst.. ik dacht heah?! Vork maar gewoon even blijven kijken er zit een boodschap achter Haha!

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bad+horses

Nagelbijten / Gniffelen

Ik denk niet dat dit paard ook maar fatsoenlijk zadelmak is Nagelbijten / Gniffelen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:32

Ik hou echt van springen, Let vooral op me gezicht..
Afbeelding

love4pinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:36

Haha..Hoe jij erbij zit:P

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:38

bittermoon schreef:
IndianLady schreef:

misschien moet je het filmpje even afkijken voor je zo een reactie neerzet.. dat achteruit gaan is niet bepaald de bedoeling.. ik vind het een beetje jammer dat de meeste mensen blijkbaar het engels niet kunnen volgen want daar word het een soort van ''uitgelegt''

Deze man is op andere forums (ik geloof links) geweest en daar doet hij echt geen leuke dingen met zn paarden. Ik herkende de soort van bak. Ik hoef daar het filmpje niet voor te zien omdat ik weet (vanwege zn andee fimlpjes) dat die man niet goed met zn paarden omgaat.

Nu weer ontopic

love4pinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:39

Zorry mijn zus had gezegd(op mijn naam:@) dat dit geeen blooper was!!Excusses!

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:40

eilleen333 schreef:
Ik zeg ook niet dat die man helemaal verkeerd bezig is, maar ik vind het niet leuk om te zien... Dat paard is gewoon verrot opgevoed, en dus schoppen ze hem nu maar vooruit.... Mijn paard krijgt ook wel eens een tik, maar als het zover moet komen is er toch wel iets mis denk ik...

hierop reageer ik met dit is een jong paard ik dacht dat dat wel begrepen werd... aangezien jij zegt dat ie verrot is opgevoed... ik denk dat bij een jong paard zijn opvoeding er nog niet helemaal op zit..

dat ik dit filmpje post wil niet zeggen dat ik het met iedere handeling van de ruiter eens ben..
ik denk wel dat het handig is om als een paard vol in zijn achteruit blijft gaan hem vooruit te geven en het niet zo lang te laten gaan ook al is dit leuk voor een filmpje..

lekker consequent het ene moment wordt het gepikt dat ie op de grond gaat liggen en achteruit gaat en daarna krijgt ie op ze donder.. maar dat wil niet zeggen dat ik het er dus niet mee eens ben dat dat beest helemaal geen tik mag krijgen om hem vooruit te laten gaan..

ik heb geen zin om verder in discussie te gaan.. dit is mijn mening ik wil best open staan voor de mening van anderen maar ik ben verder niet van plan deze man te gaan verdedigen..

stuur de rest maar via pb want dit is een bloopertopic en daar mag geen commentaar op methodes worden geleverd had ik begrepen

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:47

nou weer genoeg negatief gedoe in een blooper topic?

we weten het nu wel hoor! niet zolang over doormutsen, gewoon weghalen, en klaar probleem weg!

@pradaatje: je kijkt echt zo van: lekker puh! Tong uitsteken

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:48

Het is al uitgepraat Tong uitsteken .
Geweldig altijd die hoofden tijdens het springen. Nou weten jullie ook meteen waarom je bij mij bij de bak nooit fototoestellen ziet Tong uitsteken .