Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nance1 schreef:Als je op de dijk kijkt, zie je dat ze naar achteren gaat leunen enaan de teugels trekt, en je hoort dat meisje zeggen, ja doe maar. Ik zie dat dit opgezet is en geen blooper.
danielle_ikk schreef:manonneke schreef:Laten we het hopen.
haha klinkt echt raar,, echt zo van,, hoplijk gaat ze vallen of iets derg.. hahaha
Jaro_Lover schreef:Die heb er al een keer opgestaan (iig op bokt) en toen zei je allemaal dat je bezig was om hem te leren stijgeren en dat je daar een filmpje van had(dit filmpje..) dus tis geen blooper..
_anton_love_ schreef:
Leentje1 schreef:MissHaffie heeft net gevraagd deze kwestie links te laten liggen. Ik denk dat we er dan geen commentaar meer op moeten geven en gewoon verder gaan met blooperen.
malouuu schreef:het is niet de bedoeling om cometaar te krijgen hoor, op z'n manier het is voor de entertain_anton_love_ schreef:Wat een boelshite damn..
Ik leer hem helemaal geen steigeren ik leer het hem juist af,,
En daan moest ie even mooi stil staan aan de teugel ze maakt een filmpje ik dacht een foto. jullie weten helemaal niks van mij leven dus denk aan niet als mij want dat kan niemand.
rustig joh!![]()
als je geen commentaar wilt, ist maybe ook niet verstandig om je filmoje hier te posten he