Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denlamour schreef:Dat je het voor je vriendin opneemt ok,
Maar blijf wel reeel.
Hoe ze eerst reed is gewoon te veel klaar!
Daar heeft ze nu verandering in gebracht dus ik geef me commentaar verder niet meer

Succes nog MissToseland schreef:idd als ik margot was, was ik allang uit mijn vel geknapt.
moet wolder dan constant galopswissels springen?
nee, dat heeft ze hem af geleerd.
god o god... om dit soort reacties open ik al geen haw topics meer
.... Ik bedoel met die galopswissels waar sloeg dat op? Ze zegt toch zelf dat ze daar 1 dag mee bezig is geweest en dat alleen maar om het hem af te leren? Hebben mensen hier poep in hun ogen?
UpToDance schreef:Lachwekkend is dit.
We proberen de TS alleen maar te helpen.. daarvoor is HAW.
Ik ben inderdaad erg jaloers op een meisje die haar haflinger zo rijdt.. vooral op die galopswissels ben ik erg jaloers.![]()
Voor de TS, misschien handig om door te lezen:
http://users.telenet.be/peter.ryckeboer ... enoeg.html
Ik ben inderdaad erg jaloers op een meisje die haar haflinger zo rijdt.. vooral op die galopswissels ben ik erg jaloers.![]()
Ik ben inderdaad erg jaloers op een meisje die haar haflinger zo rijdt.. vooral op die galopswissels ben ik erg jaloers.

Joki schreef:UpToDance schreef:Lachwekkend is dit.
Je hebt helpen door middel van het geven van tips en het opleggen van je mening. Met tips iemand kan die aannemen, afwijzen met redenen of afwijzen zonder redenen en dan ben je klaar met het geven van tips of als er om meer tips gevraagd wordt geef je er meer. Maar het opleggen van je mening is geen tip. Je wilt enkel dat diegene dat gaat doen en als diegene het niet doet blijf je preken (ja zo zie ik het) omdat diegene niet aan jouw manier wenst te voldoen. Tja ieder mag met zijn eigen paard het zo doen als hij of zij het het beste vind. Iedere ruiter vind dat hij of zij het altijd het beste weet of in ieder geval de beste trainers heeft; prachtig toch iedereen gelukkig. Behalve dat sommigen dan proberen om dit op andere over te brengen.
De meeste springpaarden springen op 3 al een wissel: het is geen verzamelde dressuurwissel maar gewoon zoals paarden ook in de wei van de ene naar de andere galop wisselen. Moet het paard dan ook verboden worden om in de wei te changeren? De meeste sportpaarden (ik zeg dus niks over haflingers) moet op 4 gespierd genoeg zijn om de pavocup te lopen. En nee ook daar zie je geen net van het land getrokken beesten. Dit mag jij verkeerd vinden, maar al die anderen vinden dat blijkbaar niet. Dus doe alsleblieft met jouw paard alles altijd goed, maar preek dan niet tegen anderen. Je hebt je mening gegeven wees er dan eens klaar mee.
Voor de TS is mijn rijtechnische commentaar rechterop zitten en vooral veel plezier hebben van je pony
edit:kleine nuance toegevoegd
uukjee_lover schreef:das nou ook weer lekker overdreven ja..
We bedoelen dat het duidelijk is na 1 of 2 berichtjes!
Dus niet daar over door blijven drammen met ze alle.
Ik hoop dat het nu duidelijk is na weet ik het hoeveel berichtjes!

)
Denlamour schreef:uukjee_lover schreef:das nou ook weer lekker overdreven ja..
We bedoelen dat het duidelijk is na 1 of 2 berichtjes!
Dus niet daar over door blijven drammen met ze alle.
Ik hoop dat het nu duidelijk is na weet ik het hoeveel berichtjes!
Dat had ik zelf al vermeld in me bericht ook een paar hier boven, dat het voor TS nu wel duidelijk is
Maar ach als mensen het als ''gezeik'' zien dan houd ik mijn mond dicht.