i don't get this
ik volg dit ff
of is het weer een van die topicverziekers
dat is echt stom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paula1990 schreef:Je mag bij de ponys in het Z nog niet eens met stang en trens al zou je dat willen .. pas vanaf de paarden en dan is het bij het ZZ licht pas verplicht!

.LoveLita schreef:Van wie de fjord ook is... ik vind hem cool.
De TS heeft eerst een topic gestart om haar even de hoogte in te kunnen praten. (dat Z1 gebeuren) Toen zijn mensen erachter gekomen dat het niet zo is. Snel een ander account aanmaken en reageren dat het haar pony is en de foto's gejat zijn.
In beide profielen staan dezelfde pony's..
Ik ben zeker van mij conclusie!!!

NormanxRuby schreef:...6 jaar geleden begon het. Ik verhuisde vanuit Engeland naar Nederland. Niet echt precies wat ik had verwacht. Ik moest mijn 2 geweldige pony's achterlaten...
NormanxRuby schreef:Ik had ong. 1 jaar gereden. Ik begon toen ik 4 was. Op mn 5e verjaardag kreeg ik mn eerste pony. En die heb ik nog steeds.

Mexxuna schreef:Fiffil: ja maar dat van dr eerste pony die ze nog heeft, kán gewoon toch??
Ik heb ook mijn 1e pony nog, maar ondertussen wel wat nieuwe paarden aangeschaft en gereden..
Maarja.. ik geloof inderdaad wel dat ze een nieuw account heeft aangemaakt, goed gevonden, wie is de peter R. de vries hier??
.