Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

polly_hvj schreef:punkylover: Ze rijd wss nog gewoon door hoor![]()
Ze is een vriendin van mij en haar kennende blijft ze er nog op rijden, wat heir ook word gezegd..

HorsesWoman schreef:polly_hvj schreef:punkylover: Ze rijd wss nog gewoon door hoor![]()
Ze is een vriendin van mij en haar kennende blijft ze er nog op rijden, wat heir ook word gezegd..
Als dat mijn vriendin zou zijn , dan was ze nog niet jaarig.
En als ze dan door zijn blijen rijden , was ze geen vriendin meer.![]()
![]()
Een vriendin van mij , ging met haar 60 kilo op een shtlander van nog geen meter rijden , wat ik ook zegde , nu is ze mijn vriendin niet meer.
punkielover schreef:Hallo allemaal,
Ik vind het een beetje jammer wat hier gebeurd. Het lijkt nu of jullie allemaal proffesionals zijn, en zij helemaal niks weet en dom is.
Ze weet nu dat ze te groot is voor haar pony en ik denk dat ze er echt niet meer op zal klimmen.
Ik vind dat de shet er super uitziet. Niet zo overdreven dik.
Dus, me complimentjes, een goede verzorging.
Groetjes.
Susy_Q schreef:hier wellicht iets waar je echt wat aan hebt.
Hakken uitdrukken..ook al voel je dan geen buik meer.. probeer met kuit (of knieholte) te rijden. Schouders naar achter en neus omhoog.
Paardje mag iets meer door de hals, loopt nog wat te lang. Dus iets meer spelen en iets meer kuit eraan. Komt ie van achter ook wat beter onder het lichaam. Gewoon lekker blijven rijden, ondanks je lengte en je kleine ponypaardje. En voor wat betreft je cap... zo ver val je niet op je hoofd;) succes

. Ze zijn er ook nog niet maar wel op de goede weg. Het begon met hoofd hoog, borst vooruit en lopen op de voorhand. (Winterfoto bij aankoop). Nu volgt de shet de hand van mijn dochter (zomerfoto) en begint de shet zich eindelijk te ontspannen.