Ik longeer zoals je Simba (
) longeert, maar wil eerdaags eens een pessoa proberen om die achterhand beter mee te krijgen. Misschien moet ik deze foto's maar eens laten zien en beloven dat ze heel veel worteltjes krijgt als ze zo gaat lopen
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Maareh, ik denk echt niet dat ze wat verkeerd doet als ze Z rijd toch(?). En het paard is toch niet gestruikeld? Ze zegt zelf dat er een veiligheidstouwtje aan zit. Als dit zo slecht voor Ozep was, dan had ze gerust geen Z gestart hoor
Lielle schreef:Daarom vroeg ik ook welke bezwaren de tegenstanders hebben, maar veel reactie heb ik nog niet gekregen.
Appie schreef:Loopt dit paard ongedwongen?
Loopt dit paard ontspannen?
Zijn de gangen regelmatig?
Heeft deze manier van longeren de uitstraling van harmonie, lichtheid en gemak van bewegingen?
Is het paard gesteld volgens de lijn van de volte?
Kan het paard tijdens deze oefening ook ontspanning vinden?
Heeft het paard plezier in het werk op deze manier?
Sjuimpje schreef:
Ik neem aan dat je met name op Ozep doelt?
is Ozep te kort bijgezet. Met iets meer lengte had hij beter uit de verf gekomen denk ik.
0 heb ik haar wat intensiever gelongeerd.
).runningkawa schreef:ik kan maar 1 ding zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft die ozep een geweldig achterbeen.
Ik wil ook wel ff de waarschuwing geven voor huis tuin en keuken gebruikers.
Dit kan dus ook alleen maar met een paard met super veel capaciteiten, doe het aub niet zomaar na.
Een gewoon paard zou dus echt de koprol maken.
En dit echt diepe is ook maar voor enkele paarden weggelegd.
Paarden met zo'n geweldig achterbeen, en geweldige losse rug, zodat ze niet op de voorhand gaan.
Iets wat je ozep ook niet ziet doen