De rentree van Tristan, de Groninger schimmel, in de Z1!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Re: De rentree van Tristan, de Groninger schimmel, in de Z1!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 07:09

Issy schreef:
schrijf je maar weer in voor een clinic van Theo Hanzon, lijkt me leuk om te zien hoe Tristan het dan doet.

27 sept. eerst een clinic van Lotje Schoots. Manier van Theo zou wel goed aansluiten denk ik ja, moet ook zeggen dat ik wel wat dingen meepik in de training maar vind het zó moeilijk om daarin heel consequent te blijven Bloos

Mloes schreef:
Wow, wát een blikvanger! Dit vind ik nou echt een stoer paard, wat een front! Het rijden ziet er verder super uit, succes verder met m!

Dank je!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 07:21

Remember schreef:
Maar zoals gisteren ook, ik moest halthouden bij A (in allebei de proeven), en toen heeft meneer lekker op z'n dooie gemak het weiland in staan koekeloeren Bloos , toen had ik even weinig te vertellen ROFL

Hahahah dat gedrag ken ik(wij hebben een gekke andalusierhengst die al 20 jaar is en zo af en toe vindt dat de paarden in de wei naast de bak erg interessant zijn, kop in de lucht en tjuus, even kijken baas Vork

Maar nu even terzake. WAT een gave hengst heb je daar!!!!!!!

Tenen naar binnen he Knipoog

Joh dat gaat helemaal goedkomen met jullie.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 16:14

Mindfields schreef:
Remember schreef:
Maar zoals gisteren ook, ik moest halthouden bij A (in allebei de proeven), en toen heeft meneer lekker op z'n dooie gemak het weiland in staan koekeloeren Bloos , toen had ik even weinig te vertellen ROFL

Hahahah dat gedrag ken ik(wij hebben een gekke andalusierhengst die al 20 jaar is en zo af en toe vindt dat de paarden in de wei naast de bak erg interessant zijn, kop in de lucht en tjuus, even kijken baas Vork

Hij is geen hengst meer hoor Knipoog , al denkt 'ie regelmatig nog van wel hihi! Hoe probeer jij de aandacht er dan bij te houden? Ik heb maar een paar goeie wiebels aan mijn binnen teugel gegeven en een por met m'n benen, want hij was volgens mij écht vergeten dat ik op zat Vork

leopaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:54

Hele mooie schimmel! Welke regio rijd je?

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:20

Remember schreef:

Hij is geen hengst meer hoor Knipoog , al denkt 'ie regelmatig nog van wel hihi! Hoe probeer jij de aandacht er dan bij te houden? Ik heb maar een paar goeie wiebels aan mijn binnen teugel gegeven en een por met m'n benen, want hij was volgens mij écht vergeten dat ik op zat Vork[/quote]

Oh sorry dacht dat ie nog hengst was!!

Nou bij Condo doe je er weinig aan, maar gelukkig rij ik met hem ook geen concours Vork

Ik vraag hem weer bij de les door been te geven en ophoudingen te maken en tegen hem te praten, maar het is nogal een alfa hengst en denkt gewoon: Ach joh mug, lekker interessant Bloos

Ik moet wel zeggen dat hoe langer hij me nu kent, hoe beter hij bij de les blijft hoor, maar af en toe moet ie he Clown

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 07:05

leopaco schreef:
Hele mooie schimmel! Welke regio rijd je?

Tristan staat in de buurt van Bodegraven, dus daar in een ruime straal maar ik ben lid van Hippos in Gorinchem (kring 7, Zuid-Holland) dus daar zijn we te vinden voor de selecties Knipoog

Mindfields schreef:
Ik vraag hem weer bij de les door been te geven en ophoudingen te maken en tegen hem te praten, maar het is nogal een alfa hengst en denkt gewoon: Ach joh mug, lekker interessant Bloos

Ik moet wel zeggen dat hoe langer hij me nu kent, hoe beter hij bij de les blijft hoor, maar af en toe moet ie he Clown

Hij begint ook steeds beter op te letten Ja, maar op wedstrijd was hij toch wel héél druk met alles erom heen. Nu moet ik ook wel zeggen dat het natuurlijk lang geleden is dat hij mee was, dus dat zal ook wel beter worden. In het begin kon ik bijv. bijna niet met hem in de buitenbak rijden omdat hij van bijna alles aan de stuiter ging (niet gemeen hoor, maar wel hard Vork ), en inmiddels is hij héél relaxt. Laten we hopen dat dat op wedstrijd ook zo wordt!

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:55

Ooo, je bent lid van Hippos! Wat leuk!
Nou, dan kom ik je zéker wel een keer tegen! Doe je ook mee met het kringkampioenschap op 20 September?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 15:53

Nee, we gaan in oktober pas weer de ring in! Eerst thuis lekker de puntjes op de i zetten, want er kan nog héél veel beter Haha!

ierr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:05

leuk paard!
is dat in schoonhoven?
komt wel bekend voor ik rij daar namelijk ook best vaak Tong uitsteken

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:48

Nou ik vond dat je vanochtend heul goed bezig was hoor met rijden Haha!
De oefeningen gaan al een heel stuk beter als een maandje geleden.
Als je op wedstrijd gaat hebben ze ook echt wel een soort conculega aan je Duivel Pling