wie kan mij helpen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BrightVjay

Re: wie kan mij helpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:05

ben jij die vriendin die 15 jaar rijdt en alle verstand heeft?

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:33

jep

Ben eigelijk niet zo blij met dit verhaal. Boos!

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:54

Hoezo niet zo blij met dit verhaal?

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 10:49

Midasje schreef:
nikita_benno schreef:

nee ik reageerde ook niet aardig maar is logischs als ze zulke dingen zeggen. en ik wil wel les geen probleem maar zulke goeden mensen zijn er niet bij ons in de buurt

En bedankt[/quote]

midasje ik had het btw niet over jou he ik heb het over die mensen die hier denken dat ze les kunnen geven jij kan me wel helpen.

BrightVjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:56

Midasje schreef:
jep

Dat kan ik bergrijpen Knipoog
van wege mijn zin trouwens of ook wat zei zelf zegt?

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 11:16

cally schreef:
Midasje schreef:
jep

Dat kan ik bergrijpen Knipoog
van wege mijn zin trouwens of ook wat zei zelf zegt?

ik zeik haar niet af ik vind dat ze mij goed kan helpen. en julliemorgen er wel aardiger op reageren en als je iets prives neerzet word alles tegen je gebruikt. en dat slaat nergens op ik vraag gewoon tips voor tijdens het rijden. zei kan mij wel goed helpen en als ik ook nog tips van jullie krijg kan ik die ook uitproberen

BrightVjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:32

ik zegt niet dat je iemand afzeikt.
maar het stond allemaal zo onlogisch dat als je er tussen komt er niks meer van begrijpt. vandaar haar reactie neem ik aan.
voor haar kwam het aan alsof je niks aan haar hulp hebt. daar kan jij niks aan doen en wij niet. maar het staat er allemaal gewoon onlogisch.
alles wat ik heb gezegd was goed bedoeld. alleen jij antw en ik antwoord en dat gaat tegen elkaar in.

ik heb alleen gewoon zoiets van als je denkt dt de pony vast zit ga naar een fhisyo.. snap mij ook.
tuurlijk het is je eigen pony niet dus dat doe je minder snel. maargoed.
er zijn hier nu ook wel tips genoeg neergezet.
hopelijk kun je nu verder.

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:36

Het punt met die pony is dat hij gewoon vast zit te denken aan altijd maar op de linker volte rijden of rechter net wat jullie willen.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 11:39

Midasje schreef:
Het punt met die pony is dat hij gewoon vast zit te denken aan altijd maar op de linker volte rijden of rechter net wat jullie willen.

ja en dan krijg je steeds de tips van ga naar een fysio wil ik best doen maar ze is nog steeds niet mijn pony en rij tips krijg je maar van sommige mensen hier in het topic

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:44

Dus wat ga je dan doen rustig aan de andere kant los maken. Knipoog

Sandra_v_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:36

Midasje schreef:
Dus wat ga je dan doen rustig aan de andere kant los maken. Knipoog

Lekker wat wendingen en voltetjes op beide handen, vanuit een rustige, ontspannen aanleunig Haha!
Ik ben blij dat TS iemand heeft die haar hier bij kan begeleiden, want tot het tegendeel is bewezen ga ik er vanuit dat het idd een rijtechnisch probleem is... anders zou ze ook op buitenrit problemen moeten ervaren.

Maar trek je niets aan van het commentaar (o.a. op jouw deskundigheid), want je moet maar denken dat mensen die je niet kennen en je niet hebben zien rijden/lesgeven niet over je kunnen oordelen...

Als TS gebaat is bij je hulp telt dat m.i. veel en veel zwaarder als het commentaar van Bokt...

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:51

Al heel veel tips om haar losser te maken zijn hier voorbij gekomen. Wanneer die nu allemaal niet werken, denk er dan toch nog eens over om iemand goed naar haar rug te laten kijken. Ik ken een geval van een pony die ook op 1 kant graag met haar hoofd naar buiten liep. Oppervlakkig was er niets aan de hand, maar veel later bleek ze toch iets aan haar ruggewervels te hebben en heel lang op een andere manier het gecompenseerd te hebben wat weer andere blessures opleverde. Pony's kunnen keihard zijn voor zichzelf!
Veel succes ermee.