Urielle schreef:Klara16 schreef:Urielle: paarden die vanuit hun eigen karakter onhandelbaar zijn zullen vast wel bestaan. Maar het zijn er veel minder dan jij denkt.
Ehm, dat zeg ik 'gamma'![]()
Waaraan ik nog toe wil voegen dat het ook onder profs nog zoeken kan zijn naar een passende combi. Ik heb een braaf maar heet en eenkennig paard, en zelfs daarmee stuurde niet elke prof zomaar weg. En da's niet eens een probleempaard, alleen een karakterpaard.
Dus dat _iemand_ er niet mee wegrijdt betekent niet dat _niemand_ het kan.
Sommige paarden laten zich niet berijden, Urielle, ik denk echt dat je een beetje naief bent hierin!
Er is ergens een man (dacht een Amerikaan) die dergelijke paarden nog kan redden waarbij hij vrji rigoureuze methodes hanteert; het is de laatste mogelijk voor ze op je bord belanden.
Keihard, maar waar. ben zijn naam trouwens kwijt. Hij legt ze plat door een ader of id af te klemmen naar de hersenen, misschien weet iemand wie ik bedoel?
De renpaarden die ik reed waren ook fel en hadden een sterk karakter maar die waren gezond als wat en geweldige dieren om mee te werken!
Er zit een verschil tussen hete sterke intelligente paarden en maffe paarden hoor!