Je zit netjes soms wat teveel naar voren maar verder is het mooi
Gr
Zou je dat eens willen onderbouwen? Ik zie het echt niet hoor. Overal nette schouder - heup - hak lijn, benen op de juiste plek en recht boven mijn paard. Behalve op de foto waar ie spanning toont, maar daar zit ik naar achter om 'm af te remmen, en niet naar voren. Ik zie geen gekantelde bekken vanwaar ik met mijn bovenlichaam naar voren val. Daarnaast had ik op al deze wedstrijden 7/8 voor mijn houding en zit, denk niet dat ik dat zou krijgen als ik naar voren zat.
Shan, op foto 3 en 10 zit je net wat naar zijn hoofd te kijken, waardoor je minimaal je lichaam meeneemt naar voren. Maar het gaat echt helemaal super met jullie, hartstikke knap!!!
Eens maar tussen 'minimaal' en 'teveel' vind ik een wezenlijk verschil zitten. Daarbij vind ik dat ik op die foto's eerder wat bol in mijn schouders (zodat ik kan toestaan in mijn hand op het moment dat ie dus ontspant) dan dat ik naar voren val. Dan zou ik ook moeten kantelen in mijn bekken en dat zie ik er niet in.
Onderbouwd commentaar (eventueel met een tip) was het, meende ik? Daarom vroeg ik haar ook om verduidelijking. Ik vind het helemaal niet erg als iemand vindt dat ik naar voren zit hoor. Er zijn altijd puntjes van kritiek en waar ik die zelf al niet heb zijn ze van anderen welkom, daar kun je alleen maar van leren. Maar ik miste haar uitleg/onderbouwing.
Ik ben zelf ook tevreden met hoe ik zit. Ben mijn ponyclub instructrice van vroeger nog steeds dankbaar voor alle lessen dat ze me weer mijn beugels uit liet doen. En wat vond ik dat verschrikkelijk in het begin!