SimmieHVJ schreef:@eilleen333 : Tara kan iig wel de oefeningen t/m de Z1, Appuyeren, SB, Travers, eenvoudige galopwissel, etc etc, Maar alleen ik kan dat niet met haar, omdat ik gewoonweg, haar nu alleen 'basis Training geef, omdat ze haar conditie meer moet opbouwen, Dus zoals je hier bovenleest, geef ik dus wel om mijn pony...
Ik heb ook nooit beweerd dat je niet om je pony geeft... Heb je mij dat horen zeggen? Ik wil alleen helpen. Er zijn genoeg mensen geweest die mij op dergelijke dingen hebben gewezen en ik heb daar enorm veel van geleerd en ik ben deze mensen daar dankbaar voor. Toen ik je erop wees dat ik je te groot vind had ik gehoopt dat je daarnaar zou luisteren en dat ik eindelijk ook iemand kon helpen.
Vind het overigens wel knap dat Tara dat allemaal kan
. 
Ik denk dat je vandaag veel hebt moeten drijven en dat je daarom je hakken optrekt. Je zei in de openingspost al dat ze een beetje sloom was. Let goed op je handen. Je drijft haar nu naar voren terwijl je haar met de hand naar beneden drukt. Zo valt ze op de voorhand en geeft ze niet echt na. Bovendien komt ze dan teveel terug in tempo waardoor jij weer meer gaat drijven en zo blijf je in een cirkeltje.
Ieder paard, iedere ruiter en iedere situatie is anders . Enige overeenkomst hier is een lange ruiter op een kleine pony
bokken?? huhh