Trentino @ Work!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Re: Trentino @ Work!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 08:47

Jammer dat je goedbedoeld commentaar niet eens aanneemt en alleen wilt horen van 'oh wat een mooie pony, oh ga zo door'. Want daar reageer je wel normaal op en op de commentaarberichten reageer je kinderachtig. En M1 zegt ook niet alles. Knipoog

Misschien moet je wat meer van mensen aannemen en de moeite doen om berichten van andere bokkers even door te nemen, kan je nog wat van leren.

Verder, mooi paard.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 09:11

Moderatoropmerking:
AnneFleur, wat wil je nu eigenlijk horen?
HAW is bedoeld voor opbouwend rijtechnisch commentaar en dat heb je grotendeels gekregen. Door zo in de verdediging te schieten en elk puntje van kritiek meteen persoonlijk op te nemen, lok je het zelf uit dat er nogal heftig op je gereageerd wordt.Als je niet tegen normale kritiek kunt, dan is het beter om hier geen topics te openen.

Voor de anderen: graag weer ontopic en verder met opbouwend rijtechnisch commentaar. Bedankt alvast Lachen

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 09:23

Wat een gezeur over een scheve horizon, bla bla bla. Het gaat er toch om hoe de amazone erop zit, hoe het paard loopt, etc?!

Ik vind dat je een ontzettende nette zit hebt Ja Op sommige foto's zit je idd iets te ver naar achteren en dat zijn vooral de foto's dat je een pasje wegrijdt. Maar dit zijn maar een paar foto's, dus kunnen heel goed momentopnames zijn toch?

En als je echt zo beroerd zit en rijdt, hoe kun je dan in vredesnaam zo goed gaan op concours? Ik denk gewoon dat dit momentopnames gaan Ja

Ik vind ook dat je paardje iets meer van achteren meekan, maar verder ziet het er héél goed uit hoor Ja
Succes!!!

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 09:53

ashley, die horizon heeft alles te maken met de beoordeling van de zit, het rijden etc. daar gaat het juist om, dat het een vertekend beeld geeft.

en het gaat er niet om dat ze beroerd zit, want dat beweert helemaal niemand (en het is zeker M1-waardig), er wordt alleen commentaar gegeven zodat het nog méér verbeterd kan worden. Mensen worden alleen wat harder en overdreven duidelijk in hun commentaar omdat de TS zich zo afzet en blijkbaar niets van anderen wil aannemen, want ze weet toch alles beter en heeft een geweldige zit.

Maargoed, ik zou wel meer commentaar willen geven om de TS te helpen, maar heb jammergenoeg niet het idee dat het zin heeft, dus dan houd het op.
Ik vind het een hele mooie pony, en hardstikke leuk dat het zo goed gaat, maar zo zonde van je instelling, TS.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:06

karin_gracia schreef:
ashley, die horizon heeft alles te maken met de beoordeling van de zit, het rijden etc. daar gaat het juist om, dat het een vertekend beeld geeft.
en het gaat er niet om dat ze beroerd zit, want dat beweert helemaal niemand (en het is zeker M1-waardig), er wordt alleen commentaar gegeven zodat het nog méér verbeterd kan worden. Mensen worden alleen wat harder en overdreven duidelijk in hun commentaar omdat de TS zich zo afzet en blijkbaar niets van anderen wil aannemen, want ze weet toch alles beter en heeft een geweldige zit.

Maargoed, ik zou wel meer commentaar willen geven om de TS te helpen, maar heb jammergenoeg niet het idee dat het zin heeft, dus dan houd het op.
Ik vind het een hele mooie pony, en hardstikke leuk dat het zo goed gaat, maar zo zonde van je instelling, TS.

Ja, oké, door de scheve horizon heb ik het idee dat ze naar achteren zit, wat dus niet zo is denk ik.

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:06

AnneFleur schreef:
slaat nergens op! Ja ik weet het inderdaad beter! Ilse heeft gewoon gelijk! Ik rijd nog maar heel kort in het M1 en ik heb er nu al 20 en altijd in de prijzen 1 of 2. En dan gaan jullie zeiken over een foto die scheef is. Nog 1 keer voor de duidelijkheid die zijn zo genomen omdat de camera op die stand stond! dus.

Ik ga mee met het voorgaande commentaar. Armen ontspannen en rechterop proberen te zitten!

Het viel me trouwens in eerdere topics ook al op dat je moeite hebt om normaal te reageren op commentaar waar je van kunt leren. Misschien kan je daar ook op letten?

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:09

Laat haar nu maar gewoon!, anders komt dit nooit tot een einde.
Je kunt hier wel over blijven doorpraten Knipoog

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:12

Lienemien schreef:
Jeetje! Wat een gezellig topic! A.F je zou eens een sociale/ communicatieve opleiding moeten gaan volgen! HAW is, zoals al meerdere mensen voorafgaand aan dit bericht hebben gezegd, voor positief/ negatief kritiek. Kritiek waar je iets mee kunt. Kritiek waar je iets mee kunt, ongeacht of hij voor jou negatief of positief over komt noemt men positieve feedback. Je haalt er je leerdoelen uit waaraan je gaat werken.

Ik snap dat het vervelend is van je foto's ze zien er mooi uit, maar wanneer het plaatje dus recht wordt gezet krijgt men een beter beeld over jou rijden.
Waardoor er weer beter feedback gegeven kan worden. En natuurlijk hoef je het hier niet altijd mee eens te zijn, maar respecteer diegene, die toch de tijd nam om jou foto’s te bekijken en daar feedback op geeft.. Je plaatst foto’s op HAW, dan moet je hier ook voor open staan.

Daar ben ik het mee eens. Ik vind jullie een erg leuke combinatie, maar zoals iedereen zijn er gewoonweg nog punten waar je aan moet werken.
Als je alles beter weet had je beter reactie bij ITP kunnen plaatsen zodat je ooh en aah reacties had gekregen.

Jou tegenspraak oogt nogal kinderachtig en arrogant.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 20-05-08 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:18

Ik vindt jullie een mooie combinatie. Die met de juiste begeleiding heel ver kan komen. Dat je wat achterover zit stoort mij niet echt! Heb namelijk niet het idee dat je in de mond hangt!
Wat mij wel heel erg stoort en irriteerd is het achterbeen gebruik (of eigenlijk het niet gebruiken van de achterbenen) van je paard in de uitgestrekte gangen op de foto's.
Hij brengt op zich zijn achterhand al best onder maar zijn achterbenen mag je wat mij betreft wat meer actieveren!

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:19

@ashley: Oh, zo bedoel je, ja daar heb je inderdaad wel gelijk in, als je de foto recht zou zetten, zou ze wel minder achterover zitten, dan vind ik het er niet eens zo slecht uitzien.
maar dan zie je wel meteen dat de pony wat duikt, waar ze nog flink aan moet werken. en een goede beoordeling kun je natuurlijk pas doen bij een normale rechte foto, deze zijn zo scheef dat het gewoon een vertekend beeld geeft.

maar idd, panter1, je kunt er over blijven praten. of het echt zin heeft....

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:21

wat een topic zeg ! 1 tip: open volgende keer geen topic weer..want je wil geen tips dat is wel duidelijk Knipoog je wil aaleen horen dat je goed kunt rijden een mooiepony hebt enz.. :S!
O poehh je rijdt M .. Knipoog super hoor..want jah dan weet je alles beter dan deze mensen die je gewoon tips geven Knipoog
erg jammer..want je kunt een hoop goede dingen uit de opmerkingen halen van andere bokkers!
nja ik zal geen dingen 2 x zeggen Knipoog

arrogant wil ik je wel noemen..alsjeblieft zeg! Clown

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:21

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:41

kijk, nog steeds hardstikke mooie foto's, niks mis mee.

ts, nu wat aan je instelling veranderen, want iedereen probeert je te helpen, niet af te zeiken. Je doet niet alles fout, je rijdt niet slecht, je houding is niet belabberd, maar je doet ook niet alles perfect.

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:31

Die laatste is nog scheef, kijk maar naar het hekje Knipoog
Maar op die rechte foto's hangt ze toch ook naar achter?
Ik las hier net ergens dat het niet zo was met een rechte horizon..
En op pagina 1 had simba ze ook recht gezet, en je zag toch duidelijk dat hij op de voorhand viel

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:43

Lienemien schreef:
Jeetje! Wat een gezellig topic! A.F je zou eens een sociale/ communicatieve opleiding moeten gaan volgen! HAW is, zoals al meerdere mensen voorafgaand aan dit bericht hebben gezegd, voor positief/ negatief kritiek. Kritiek waar je iets mee kunt. Kritiek waar je iets mee kunt, ongeacht of hij voor jou negatief of positief over komt noemt men positieve feedback. Je haalt er je leerdoelen uit waaraan je gaat werken.

Ik snap dat het vervelend is van je foto's ze zien er mooi uit, maar wanneer het plaatje dus recht wordt gezet krijgt men een beter beeld over jou rijden.
Waardoor er weer beter feedback gegeven kan worden. En natuurlijk hoef je het hier niet altijd mee eens te zijn, maar respecteer diegene, die toch de tijd nam om jou foto’s te bekijken en daar feedback op geeft.. Je plaatst foto’s op HAW, dan moet je hier ook voor open staan.

Succes! Lachen

Afgod

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:44

Norway_girl schreef:
Simba geeft goed commentaar, en de scheve foto`s verkijken het beeld heel erg. Verder weet ik niet welke camera de fotograve heeft gebruikt, maar ik ben nog geen camera tegengekomen die een "scheve" stand heeft Clown

HAHA !!
Huilen van het lachen ROFL

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:45

Jammer dat er niet wat meer foto's van oefeningen geplaatst zijn.
Dit zijn voornamelijk foto's van middendraf (of richting middendraf).
Ongeacht of de horizon nu scheef is of niet kun je aan de benen van je paard zien dat zijn achterhand niet genoeg meekomt (behalve foto 4). Met heel veel kleine schakels en schijnovergangen kun je die beter activeren.

Je heb wel een erg mooi diertje Ja

Lisa_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 12:06

Jammer dat je gelijk zo in de aanval schiet. Dat is namelijk helemaal niet nodig, niemand is perfect Knipoog .
Ik heb je een aantal keer op wedstrijd gezien. Ik vind jullie een leuke combinatie om te zien:). Superleuke pony, maar idd die twee aandachtspuntjes Knipoog
Succes nog!

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 12:50

Super bedankt allemaal! Ik snap wat jullie bedoelen!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:33

Leuke combi! Op die rechte foto's zie ik dat je gewoon netjes zit hoor. Hij heeft ook een leuk voorbeengebruik, en het activeren van de achterhand gaat ook niet 1, 2, 3. Gewoon daarop oefenen... Lachen

Je laarzen zijn echt geweldig! Waar heb je ze vandaan? (als ik even zo vrij mag zijn Knipoog ). Zou mooi bij de rest van mijn redwood-setje passen Haha!. Jammer dat je daarmee geen wedstrijden mag rijden

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:55

Wat goed dat je het snapt! helemaal super! nou kun je ook weer lekker verder toch? En in je volgende topic niet meer schrikken van commentaar hè... sta ervoor open, dan komt het helemaal goed, want je bent echt lekker bezig.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:59

Eeey die eerste foto staat op knhs. Het is een super mooie foto ik zat er al naar te kijken op knhs.nl!!! Leuk dat er meer foto's op staan Haha!

Mooie setjes ook Knipoog
xx

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 14:27

HAHAHAHA Wat een grap !!!
Wie zit daar op de redactie Huilen van het lachen Ja sorry hoor meid, ik gun het je van harte maar ik vind ik echt onbetaalbaar grappig !!!
Het hele beeld is schijn en klopt voor geen meter, en wie zet het op de website Huilen van het lachen ,, jawel, de altijd snuggere KNHS

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 14:40

Simba_: Donder alsjeblieft op uit dit topic, want de TS heeft weer een gewone reactie gegeven en de mod zegt zelf van: Voor de anderen: graag weer ontopic en verder met opbouwend rijtechnisch commentaar. Bedankt alvast Knipoog

En wie begint er weer eens met al die offtopic reacties?

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 14:50

ielsjj_ schreef:
Simba_: Donder alsjeblieft op uit dit topic, want de TS heeft weer een gewone reactie gegeven en de mod zegt zelf van: Voor de anderen: graag weer ontopic en verder met opbouwend rijtechnisch commentaar. Bedankt alvast Knipoog

En wie begint er weer eens met al die offtopic reacties?

Ik niet hoor Haha!
Degene die over die verdomde site begon Huilen van het lachen Dan vraag je er wel om,, niet Knipoog ?