Misschien moet je wat meer van mensen aannemen en de moeite doen om berichten van andere bokkers even door te nemen, kan je nog wat van leren.
Verder, mooi paard.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op sommige foto's zit je idd iets te ver naar achteren en dat zijn vooral de foto's dat je een pasje wegrijdt. Maar dit zijn maar een paar foto's, dus kunnen heel goed momentopnames zijn toch?

karin_gracia schreef:ashley, die horizon heeft alles te maken met de beoordeling van de zit, het rijden etc. daar gaat het juist om, dat het een vertekend beeld geeft.
en het gaat er niet om dat ze beroerd zit, want dat beweert helemaal niemand (en het is zeker M1-waardig), er wordt alleen commentaar gegeven zodat het nog méér verbeterd kan worden. Mensen worden alleen wat harder en overdreven duidelijk in hun commentaar omdat de TS zich zo afzet en blijkbaar niets van anderen wil aannemen, want ze weet toch alles beter en heeft een geweldige zit.
Maargoed, ik zou wel meer commentaar willen geven om de TS te helpen, maar heb jammergenoeg niet het idee dat het zin heeft, dus dan houd het op.
Ik vind het een hele mooie pony, en hardstikke leuk dat het zo goed gaat, maar zo zonde van je instelling, TS.
AnneFleur schreef:slaat nergens op! Ja ik weet het inderdaad beter! Ilse heeft gewoon gelijk! Ik rijd nog maar heel kort in het M1 en ik heb er nu al 20 en altijd in de prijzen 1 of 2. En dan gaan jullie zeiken over een foto die scheef is. Nog 1 keer voor de duidelijkheid die zijn zo genomen omdat de camera op die stand stond! dus.
Lienemien schreef:Jeetje! Wat een gezellig topic! A.F je zou eens een sociale/ communicatieve opleiding moeten gaan volgen! HAW is, zoals al meerdere mensen voorafgaand aan dit bericht hebben gezegd, voor positief/ negatief kritiek. Kritiek waar je iets mee kunt. Kritiek waar je iets mee kunt, ongeacht of hij voor jou negatief of positief over komt noemt men positieve feedback. Je haalt er je leerdoelen uit waaraan je gaat werken.
Ik snap dat het vervelend is van je foto's ze zien er mooi uit, maar wanneer het plaatje dus recht wordt gezet krijgt men een beter beeld over jou rijden.
Waardoor er weer beter feedback gegeven kan worden. En natuurlijk hoef je het hier niet altijd mee eens te zijn, maar respecteer diegene, die toch de tijd nam om jou foto’s te bekijken en daar feedback op geeft.. Je plaatst foto’s op HAW, dan moet je hier ook voor open staan.

je wil aaleen horen dat je goed kunt rijden een mooiepony hebt enz.. :S!
super hoor..want jah dan weet je alles beter dan deze mensen die je gewoon tips geven 

Lienemien schreef:Jeetje! Wat een gezellig topic! A.F je zou eens een sociale/ communicatieve opleiding moeten gaan volgen! HAW is, zoals al meerdere mensen voorafgaand aan dit bericht hebben gezegd, voor positief/ negatief kritiek. Kritiek waar je iets mee kunt. Kritiek waar je iets mee kunt, ongeacht of hij voor jou negatief of positief over komt noemt men positieve feedback. Je haalt er je leerdoelen uit waaraan je gaat werken.
Ik snap dat het vervelend is van je foto's ze zien er mooi uit, maar wanneer het plaatje dus recht wordt gezet krijgt men een beter beeld over jou rijden.
Waardoor er weer beter feedback gegeven kan worden. En natuurlijk hoef je het hier niet altijd mee eens te zijn, maar respecteer diegene, die toch de tijd nam om jou foto’s te bekijken en daar feedback op geeft.. Je plaatst foto’s op HAW, dan moet je hier ook voor open staan.
Succes!
Norway_girl schreef:Simba geeft goed commentaar, en de scheve foto`s verkijken het beeld heel erg. Verder weet ik niet welke camera de fotograve heeft gebruikt, maar ik ben nog geen camera tegengekomen die een "scheve" stand heeft
.

). Zou mooi bij de rest van mijn redwood-setje passen
. Jammer dat je daarmee geen wedstrijden mag rijden

Ja sorry hoor meid, ik gun het je van harte maar ik vind ik echt onbetaalbaar grappig !!!
,, jawel, de altijd snuggere KNHS
ielsjj_ schreef:Simba_: Donder alsjeblieft op uit dit topic, want de TS heeft weer een gewone reactie gegeven en de mod zegt zelf van: Voor de anderen: graag weer ontopic en verder met opbouwend rijtechnisch commentaar. Bedankt alvast![]()
En wie begint er weer eens met al die offtopic reacties?

Dan vraag je er wel om,, niet
?