Cleo en Maiko @ Wedstrijd Z2 >> Scherpe foto's!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Cleo en Maiko @ Wedstrijd Z2 >> Scherpe foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 11:05

Kir_Ples schreef:
Ochje word er niet gezeikt over wijdegang word er wel gezeikt over de S&T. Bloos!
De meeste kennen haar geen eens en zijken der op foto's af, echt zielig.
En altijd als Cleo een topic opent word er zeer zielig en triest gereageert, misschien toch tikkeltje jaloezie???

Cleo, ziet er super uit hoor!
Wel jammer van je punten, maar je kan ook niet altijd goud hebben. Haha!

Waarom moet dat per definitie jaloezie zijn? Is het omdat Cleo dit bereikt heeft, wat zeer goed van haar is, dat niemand nog commentaar mag geven? Ze is ook een mens en maakt ook nog fouten hoor... Knipoog

En Cleo zelf schijnt dat maar al te goed te beseffen (respect daar voor overigens Cleo) maar haar aanhang niet!

Overigens is het weidegang... Lachen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 11:15

Ooit van dyslectie gehoord???
Nou ik vind dit commentaar alles behalve gezellig!

En jullie geven commentaar waar Cleo allang van op de hoogte is.
En mensen hier op HAW die graag commetaar willen word gezegt, ziet er netjes uit hoor.
Ja pff, dan komt die over als ware jaloezie.
Tuurlijk mag je commentaar geven, maar dan mag het wel netjes blijven en hoeft niet alles keer zo'n 10 keer herhaalt worden.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 11:24

ik vind het netjes, blijkbaar doet ze er alles aan om het op te lossen. en de eerste ruiter waarbij een paard niet even een minder momentje heeft in een proef moet ik nog tegenkomen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 11:51

Kir_Ples schreef:
Ooit van dyslectie gehoord???
Nou ik vind dit commentaar alles behalve gezellig!

En jullie geven commentaar waar Cleo allang van op de hoogte is.
En mensen hier op HAW die graag commetaar willen word gezegt, ziet er netjes uit hoor.
Ja pff, dan komt die over als ware jaloezie.
Tuurlijk mag je commentaar geven, maar dan mag het wel netjes blijven en hoeft niet alles keer zo'n 10 keer herhaalt worden.

Da's bokt nu eenmaal...meerdere mensen zien iets en iedereen wil zeggen wat ie ziet. Lachen Als je geen commentaar wil, moet je geen foto's plaatsen dus ik vermoed dat Cleo wel degelijk commentaar wil.

En ja al van gehoord, beste vriendin heeft het, maar ik kan niet rieken dat jij het ook hebt. Zeker niet als je mijn neus nog eens af bijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 12:38

Kir_Ples schreef:
Ochje word er niet gezeikt over wijdegang word er wel gezeikt over de S&T. Bloos!
De meeste kennen haar geen eens en zijken der op foto's af, echt zielig.
En altijd als Cleo een topic opent word er zeer zielig en triest gereageert, misschien toch tikkeltje jaloezie???

Cleo, ziet er super uit hoor!
Wel jammer van je punten, maar je kan ook niet altijd goud hebben. Haha!

Zeiken dr op foto's af? Reageren zielig en triest? Heb dat niet echt gemerkt op dit topic. En ik denk idd dat Cleo foto's plaats voor commentaar. Want elke goede ruiter/ amazone kan en wil leren. Als je dan alleen maar kan zeggen: 'Ziet er goed uit!' heeft ze er ook 0,0 iets aan.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 12:57

pharagirlke schreef:
Da's bokt nu eenmaal...meerdere mensen zien iets en iedereen wil zeggen wat ie ziet. Lachen Als je geen commentaar wil, moet je geen foto's plaatsen dus ik vermoed dat Cleo wel degelijk commentaar wil.

En ja al van gehoord, beste vriendin heeft het, maar ik kan niet rieken dat jij het ook hebt. Zeker niet als je mijn neus nog eens af bijt.

Is dan ook ruiken. Slim Tsja, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Overgens staat het hier al een keer vaker aangegeven in het topic, mond open hoeft niet gelijk verzet e.d. te betekenen. Ik heb Cleo op deze wedstrijd zien rijden en dat zag er qua stanggebruik vriendelijk uit. Lachen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:00

Moderatoropmerking:
Nogmaals, kunnen we het hier gezellig houden? Dit soort discussies heb je de pb voor.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:14

milou123 schreef:
pharagirlke schreef:

Is dan ook ruiken. Slim Tsja, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Overgens staat het hier al een keer vaker aangegeven in het topic, mond open hoeft niet gelijk verzet e.d. te betekenen. Ik heb Cleo op deze wedstrijd zien rijden en dat zag er qua stanggebruik vriendelijk uit. Lachen

excuus, das mijn dialect dat er in sluipt. Dank voor het te melden. Het was niet bedoeld als balkaatsen maar goed...Bokkers voelen zich graag aangevallen.

Ik ben er na een ander topic van overtuigd dat deze foto's een vertekend beeld geven en dat heb ik in haar andere topic waar het er beter uit zag ook rustig toegegeven.

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:56

Jeetje Cleo, zeuren ze niet over weidegang, zoeken ze wel weer iets anders op Ach gut.

Ik vind het er goed uit zien, hij loopt op deze foto's een stuk expressiever dan je foto's van vorige keer! Haha! Jammer van de punten maar dat komt echt wel goed! Haha!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:54

leuk om weer foto's te zien! Ben altijd erg benieuwd hoe het jullie vergaat!
2 foto's is helaas een beetje weinig Knipoog jammer want vind het altijd leuk om foto's te zien van jullie.
Het ziet er in mijn ogen netjes uit, er zijn altijd verbeterpuntjes maar je wordt volgens mij goed begeleid, door mensen met wie jij fijn samenwerkt dus dan zal daar ook op gelet worden!
Misschien is het een keer leuk om een lesje zonderzadel aan de longe te doen, dat je lekker helemaal kan concentreren op wat je voelt van het paard en wat je voelt van jezelf.
Ik vind het in ieder geval altijd erg fijn!