Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miramare schreef:Lijkt me wel leuk ja. Vind hem er erg op lijken. Van wie had je dat gehoord dan? Heel misschien doe ik ook mee aan Almere Cup, maar is even afhankelijk van eigenaar. Die rijd zelf ook wedstrijden. Dan zien we elkaar daar iig. Maar ik kan wel eens langs komen? Woon dicht bij Lies Beuker. En je mag ook wel een keer langs komen op Zonnehoeve...

Anders pb'en we wel een keer!!
!

Houding ga ik lekker helemaal niks van zeggen, want dat is al genoeg gezegd 

Vanessa schreef:Hey Patries!
Ziet er super uit joh! Mooi paard. Ik zat tot ongeveer 2 jaar terug ook altijd wat voorover gebogen. Gaat helemaal goed komen.
Heel veel plezier met aanwinst!
p.s. Pride is momenteel kreupel, maar als hij beter is huur ik je een keer in om foto's te maken want dat apparaat van je maakt superplaatjes!

Wat zal die veranderd zijn...

calimero2 schreef:je zit helemaal in een gedoken daardoor lijkt het net of dat je het en vindt om te rijden. Wel een geweldig paardje zeg. Voor de rest ziet het er netjes uit

&leuk setje!
Rijden ziet er netjes uit! En het setje staat super. sarah_m schreef:[size=]alleen vind ik persoonlijk die bodyprotectors zoo kneuzig, maarja als je je zonder niet veilig voelt moet je dat natuurlijk lekker doen [/size]

) komaan verwacht geen topteam, dat komt vanzelf 
Het komt vanzelf allemaal

calimero2 schreef:je zit helemaal in een gedoken daardoor lijkt het net of dat je het en vindt om te rijden. Wel een geweldig paardje zeg. Voor de rest ziet het er netjes uit