Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sizzle schreef:Dat snappen wij wel, maar daar heeft de jury geen enkele boodschap aan. Die wil zien: ontspannen EN gedurfd.
stalleke schreef:Ik weet niet waarom je hier je fotos neer gezet hebt.. Je kan dan commentaar verwachten en de meeste mensen bedoelen het goed. En dan kat jij ze net zo vrolijk weer af, want tenslotte alleen JIJ hebt gelijk natuurlijk!
Sizzle schreef:Het gaat wel over de jury, want jij zeurt hier over je punten!
Frannik schreef:Mosh schreef:Een 7 is een ruim voldoende.. Maar geen uitstekend
ALs dit op mijn zit slaat?? Heb jij wel eens een 10 gehad voor je zit, of de gene die het meest mooi zit van iedereen die je kent, weleens hoger dan een 8 gehad? LIjkt me niet.. Ben al erg blij dat ik van een 6 naar een 7 ben gegaan..
Sizzle schreef:Altijd 190+ punten? Welke regio? Daar ga ik ook heen![]()
(ja dat is een heel flauwe opmerking, I know)
milou123 schreef:Als dat voor jou belangrijker is hoef je, je ook niet zo druk te gaan maken over de uitslag lijkt me.
Ik vond de trainingfoto's een fijner beeld geven eerlijk gezegd.
Eigenlijk zou je op dat filmpje uitgesloten moeten worden omdat je de ring verlaat, maargoed daar gaat het nu niet om.
Maak je niet zo druk over de uitslag, als jij maar tevreden bent zou ik zeggen.. Verder ga ik mee met het gegeven commentaar.
Nashua is een goed paard, dat weet ik ook wel.
En even over die 10 voor je houding en zit, bij mij bleef het hangen op een 9 maar een vriendin van mij heeft een keer een 10 gehad hoor, het is dus mogelijk.
Liezel1 schreef:TS, maak je niet zo druk...
jij bent er van overtuigd dat je voor een winstpunt rijdt en de jury en wij zijn allemaal gek... prima toch?
Frannik schreef:Sizzle schreef:Altijd 190+ punten? Welke regio? Daar ga ik ook heen![]()
Lach der maar mee, flauw hoor, echt heel triest dit.. Je beoordeeld mij op 2 proeven, belachelijk dit
Sizzle schreef:Altijd 190+ punten? Welke regio? Daar ga ik ook heen![]()