Honesty schreef:Haha, zou wel meevallen toch?
*Edit heb ff je profiel gekeken, wat een mooie paarden!
Dank je, maar jammer genoeg niet de mijne. Ik heb wel 't voorrecht ze te mogen rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Honesty schreef:Haha, zou wel meevallen toch?
*Edit heb ff je profiel gekeken, wat een mooie paarden!
Nannes schreef:*zit nu te stuntelen op een fjord*
whaha nee hoorVind het echt heel vet om te zien!!!
QuintyKelly schreef:Heel knap
Met hoeveel paarden verschillende paarden doe jij dit ?
wizewo schreef:"STOER!" en dan te denken dat die johnny's denken dat ze stoer zijn en chickmagnets hebben, *WATJES, beetje in een auto zitten, pfff*. Dit is tenminste echt! Hoe lang ben je nu bezig geweest om op show-niveau te komen?
Ergens zou ik het gaaf vinden om dit ook te kunnen, maar ik denk dat mijn lijf en de MUG daar niet zo blij mee zouden zijn.![]()
Voltigeur schreef:moeshie schreef:Ah ja, tzal daar van zijn van De Dag van het Paard.
Ik deed het bij Claudia uit Bredene (Prinsenhof). Deden jullie 2 jaar geleden mee aan De Dag van het Paard?
Ik ken de manege in Bredene wel.
De Dag van het Paard in Zottegem of zo?
Ik doe het niet na, mijn kunsten gaan tot rechtstaan op een paard dat stilstaat
X__Trees schreef:Haha, Zottegem; The place 2 be![]()
U bent stoer, MeneerIk doe het niet na, mijn kunsten gaan tot rechtstaan op een paard dat stilstaat
Voltigeur schreef:X__Trees schreef:Haha, Zottegem; The place 2 be![]()
U bent stoer, MeneerIk doe het niet na, mijn kunsten gaan tot rechtstaan op een paard dat stilstaat
Meneer? Ik ben maar een simpel mens hoor!! Bart is meer als goed voor mij
LiNdA1986 schreef:Vind het echt knap als je zo kan rijden!
nicole_hetty schreef:heel knao echt waar![]()
ik heb op voltige gezeten maar zo ver ben ik niet gekomen;)
SIEMxFUNNY schreef:Geweldig.
Ik had je van de zomer ook gezien bij Manege Alblasserdam en bij de paardenmarkt!
Super hoe je ook met de paarden omgaat.

xLuus schreef:Wauw ziet er heftig uit joh, echt gaaf!
dat zinnetje is voor mij niet nodig hoor, ik zou het nog niet eens durven
mhollander schreef:ziet er geweldig uit. Ik zou het niet eens in me hoofd halen om het na te doen. Wat niet weg neemt dat ik het wel zou willen.
En gelukkig maar, want als iedereen het gaat doen, dan zouden er voor ons maar weinig shows meer overblijven denk ik...
Mellanii schreef:die foto's van die schimmel in je profiel....
Niet normaal!! mooi ding..
Ik ben met voltige (gewoon voltige hoor
) nooit verder gekomen dan handstand in galop 
Machie schreef:Geweldig! Echt gaaf om te kunnenIk ben met voltige (gewoon voltige hoor
) nooit verder gekomen dan handstand in galop
HEt enige wat ik jammer vind aan de foto's (ook die in je profiel) is dat de paard altijd met de oren in de nek lopen. Hebben ze de oortjes er vrolijk op, krijgt de foto denk ik nog net iets extra's!

Pensionnetje schreef:quote="Voltigeur1. De oren in de nek hoeft nog niet altijd te betekenen dat ze iets niet leuk vinden...
Awel, dan kun je met half Bokt de discussie aangaan. Want volgens hen betekend oren plat uitsluitend: verzet, valsheid, boosheid, iets niet leuk vinden etc..... Dat het ook concentratie kan betekenen schijnt er maar niet in te willen.......