Veel succes en plezier met dit mooie paard. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel succes en plezier met dit mooie paard.
Naar mijn mening wordt de slof hier juist goed gebruikt, met longeren kan t paard zo juist met behulp vd slof spieren kweken. En met rijden hangt die slof echt helemaal los dus dat maakt toch helemaal niks uit.

Het hangt gewoon lekker los enzo
yousra schreef:Ziet er super uit!
Alleen je zegt dat je geen slof in je handen hebt, maar hier wel
http://fpfserver.pointclark.net/gallery ... -iC-iC.jpg
Niet dat het erg is ofzo hoorHet hangt gewoon lekker los enzo
Dan is in mijn ogen je houding helemaal perfect.
Heel imposant!
suleilitha schreef:Ook ik geef nog even complimenten, recht uit mijn hart. Zoals je al hebt gezegd, hangt de slof er voor nop bij en dat is ook goed te zien.
Trek je verder niks aan van al dat bakrand-geneuzel. Een drie jarige fries met veel oprichting die lang hengst heeft mogen blijven, kropt zich makkelijk op. Het is nu de kunst dit dier tijdens longeersessies lager en dieper te krijgen maar het ziet er goed uit. Ik denk, dat als je zo doorgaat,hem zo klaar hebt voor winst rijden in B. Trek je vooral niks aan van gekijf van de Penny-brigade die in elk topic op de loer ligt met zwaar geschut en ga lekker zo door.
Van mijnes heb ik nog wel foto's van vorig jaar, toen hij ook drie was en die plaats ik maar niet eens, omdat ik toch wel weet dat je dan de kat in de gordijnen jaagt, en als je dan even spiekt in de profielen zie je al snel dat de meiden van 12 tot 16 het meeste commentaar hebben. Goed, met een boel manege-ervaring hahaha, maar van een groen paard inrijden hebben ze alleen kaas gegeten vanaf de bakrand.
Amandie schreef:Ik vind het een heel mooi paardje.
Maar je zegt zelf dat hij nog maar 3 is. Dus bespiering heeft hij gewoon nogniet, enom daarvoor een slof aan te hangen, vind ik een beetje heel erg overdreven.
Je kan hem beter gewoon heel goed na je been laten luisteren, en dus van achter na voor rijden. Dan moet hij ook z'n spieren gebruiken.
Mijn tip is gewoon;; vraag nog niet teveel van je paard!!
KiWiKo schreef:IK vind het er super uitzien, lekker van achteren naar voren, mooi over het lijf en met een gezonde dosis spanning/ontspanning...... lekker in balans SUPER!!!
Zo hoor je een paard te beleren, in alle rust en regelmaat en dan gelijk van achteren naar voren en over de rug
Mooie foto's om naar te kijken