Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
detour schreef:Dat hindernismateriaal is toch neit gevaarlijk? Tsjongejonge wat een gemiep, zoveel mensen knutselen wat in elkaar..
En dat gaas stoort me ook niet.
Waarom struikelt iedereen zo over de hoogte? Geef haar liever technisch advies!
CindyUniek schreef:voor alle domme mensen onder ons die maar blijven roepen dat cap eigen verantwoording is.....dat is het niet!!!! het is niet haar EIGEN paard dus de eigenaar blijft ten alle tijden verantwoordelijk voor wat er met het paard gebeurt of wat er door het paard aangericht wordt
als eigenaar zou ik dus nu ook ontploffen bij het zien van deze foto's...
detour schreef:Haf kan ook balk van normale hindernis eraf gooien en er op landen of tegen de staander knallen..
Zo zijn er altijd risico's..
CindyUniek schreef:voor alle domme mensen onder ons die maar blijven roepen dat cap eigen verantwoording is.....dat is het niet!!!! het is niet haar EIGEN paard dus de eigenaar blijft ten alle tijden verantwoordelijk voor wat er met het paard gebeurt of wat er door het paard aangericht wordt
als eigenaar zou ik dus nu ook ontploffen bij het zien van deze foto's...
enne hierboven staat ergens iets over geld, als je niet genoeg geld hebt voor hindernismateriaal, spring dan niet, of maak het zelf zo dat het veilig genoeg is..... het was al veiliger als die balk niet door het gaas heen zou steken.......
(1.10 is het trouwens ook absoluut niet...)
Lynn_Nikita schreef:ziet er lekker onverantwoord uit moet ik zeggen
geen cap, geen rijlaarzen, zelf gefabriceerde hindernis, ongelijke bodem, dat is vragen om problemen
Barmat schreef:Je kunt het nóg zo vaak zeggen... mensen leren tóch niet... pas als ze het zelf ervaren... spreek uit ervaring hoor
nickyu schreef:detour schreef:Dat hindernismateriaal is toch neit gevaarlijk? Tsjongejonge wat een gemiep, zoveel mensen knutselen wat in elkaar..
En dat gaas stoort me ook niet.
Waarom struikelt iedereen zo over de hoogte? Geef haar liever technisch advies!
balk kan nu blijven steken als de haf het niet haalt ..
Barmat schreef:Barmat schreef:Je kunt het nóg zo vaak zeggen... mensen leren tóch niet... pas als ze het zelf ervaren... spreek uit ervaring hoor
Speel ik - gezien de reacties van TS - toch lekker even zelf voor papegaai
Alleen maar verdedigen en niet één keer inzien dat je toch écht onverantwoord bezig bent
Wildgirl schreef:Ja jongens laten we nog even lekker doorgaan...
detour zullen we het clubje '1x commentaar is genoeg' oprichten?