Vajnic (v. Weltino) door Amanda

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Barco

Re: Vajnic (v. Weltino) door Amanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 09:24

Wat is ieder at work topic van jou toch weer een genot om naar te kijken! Dit is echt rijden! Het ziet er super vriendelijk en ontspannen uit.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 11:00

Bij de draffoto's in de bak zitten echt een paar heeele fijne foto's bij, hij beweegt echt goed door zijn hele lijf voor zover ik kan zien.

En wat glanst dat beest, heb je hem geattacked met dash board spray??

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 11:07

echt een heel gaaf paard! Kwijl
jullie zijn een mooie combinatie!

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 19:46

Wow Shan, je moeder heeft niet overdreven, prachtige foto`s!
Als ik tijd kan maken kom ik volgende keer naar een wedstrijd kijken, moet je me alleen even laten weten waar en hoe laat.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 20:43

essie79 schreef:
Bij de draffoto's in de bak zitten echt een paar heeele fijne foto's bij, hij beweegt echt goed door zijn hele lijf voor zover ik kan zien.

En wat glanst dat beest, heb je hem geattacked met dash board spray??

Nee helemaal niet zelfs Bloos ik doe geen spray op zijn lichaam, hou niet van dat gladde waardoor je zadel schuift enzo.
Gewoon goed poetsen Tong uitsteken en zonlicht helpt natuurlijk ook. Zijn staart had ik wel glansspray in gedaan.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat Vaj heel erg verhaart, waardoor ik afgelopen weeek 4x driekwartier heb staan poetsen met de rosborstel. Zo erg dat mijn duim nu nog steeds open ligt Knipoog

@ Eefke: ik start 2e pinksterdag in Zelhem. Kan de tijd wel doorgeven maar of het handig is gezien de dure entree?

ozzie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:47

Wat een prachtig mooi paard, jullie vormen een mooie combi. Enne L2 moet echt makkelijk gaan lukken zo aan de foto's te zien. Echt heel mooi hoor, je mag trots zijn op jezelf en op je paard!! Succes met het rijden en vooral have fun en geniet.

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:54

Als ik iemand mee kan krijgen (vast wel, zit meer met t werk) heb ik die entree er wel voor over. Zelhem is altijd super mooi.

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:11

Gave fotos hoor Shanna ! *LOL*

Jullie gaan als een speer he ?! OK dan!
Ik heb zijn ''reuzenbroer ''(1.75m!) donderdag op de clubkampioenschappen ook nog gezien ,ze lijken helemaal niet op elkaar vind ik ...

NAS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:15

Hoi,

Niet om stom te doen, maar ik vind zelf dat hij in de wei ietsje pittiger was, misschien heb ik het verkeerd, maar ik vond hem daar net een tikkie mooier. Maar, wauw, wat een beest! En wat glanst ie mooi! Pling Echt cool! Wow! Super leuke combinatie trouwens! Ik zit zelf ook in het L2, heel veel succes d'r mee!

X Nadia Haha!