Z1 tinker Gryffindor@ Tinkerdag Leusden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheyenne_x

Re: Z1 tinker Gryffindor@ Tinkerdag Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:24

Heel mooi zo'n witte tinker!!! Kwijl (Jaloersss!!!)

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:29

Hele mooie tinker. Beetje weinig bespiering op de rug, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij op de meeste foto's niet echt lekker over de rug loopt. Probeer hem thuis is wat lager en dieper te rijden en te werken aan je aanleuning. Verder vind ik het niet echt een Z-beeld geven. Als je had gezegt dat je B reed had ik het zo geloofd.

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:52

Ik denk dat we allemaal wat beter commentaar kunnen geven als we je echt zien rijden. De foto's geven naar mijn idee geen eerlijk beeld: dit ziet er niet uit als Z, maar je zit niet zomaar in die rubriek!
Ik wil je nog heel veel succes wensen, en samen met je instructrice kom je er vast wel uit!

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:02

KiekKiek schreef:
Ik denk dat we allemaal wat beter commentaar kunnen geven als we je echt zien rijden. De foto's geven naar mijn idee geen eerlijk beeld: dit ziet er niet uit als Z, maar je zit niet zomaar in die rubriek!
Ik wil je nog heel veel succes wensen, en samen met je instructrice kom je er vast wel uit!

mee eens! De foto's zijn niet spectaculair maar geven waarschijnlijk een vertekend beeld. Je zal niet zomaar aan dat winstpunt gekomen zijn toch Haha!

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 19:29

Als ik aan het losrijden ben dan laat ik haar altijd rond en diep lopen. Ze hangt dan zeker niet in de teugels ofzo hoor! Dus dat kunnen we zeker. Als ik in de proef ben wil ik haar graag goed opgericht en wat met haar neusje eruit laten lopen. Gryffindor is echt heel erg bespierd (zeker voor een tinker) als je haar ziet staan is ze net een bodybuilder! De andere merrie (Melby) is wat minder bespierd.

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:03

Ik heb de combinatie helaas niet in 't echt kunnen bewonderen, omdat ik die dagen niet kon. Hoewel er qua bouw bij een tinker zeker een hogere moeilijkheidsgraad ligt, kunnen ze wel degelijk goed in de aanleuning lopen hoor. Kijk o.a. maar naar de tinkers Baggio en Roosa (ook bokkers) en deze paarden zijn qua type nog zwaarder dan jouw paarden ook. Zolang je les hebt, is 't toch goed....kun je alleen maar van leren. Niemand rijdt perfect. Maar om eerlijk te zeggen.....zo vanaf de foto......lijkt het geen Z dressuur.

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 08:56

Boya schreef:
Ik heb de combinatie helaas niet in 't echt kunnen bewonderen, omdat ik die dagen niet kon. Hoewel er qua bouw bij een tinker zeker een hogere moeilijkheidsgraad ligt, kunnen ze wel degelijk goed in de aanleuning lopen hoor. Kijk o.a. maar naar de tinkers Baggio en Roosa (ook bokkers) en deze paarden zijn qua type nog zwaarder dan jouw paarden ook. Zolang je les hebt, is 't toch goed....kun je alleen maar van leren. Niemand rijdt perfect. Maar om eerlijk te zeggen.....zo vanaf de foto......lijkt het geen Z dressuur.

Heb ik dan gezegt dat tinkers niet in de aanleuning kunnen lopen?? Scheve mond

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:26

volgensmij bedoelt ze de mensen die dat zeggen .. Lachen
Maar waarom 1000 keer hetzelfde zeggen??? dat jullie allemaal vinden dat het vanaf de FOTO geen z combinatie lijkt?
Als je hun niet in het echt hebt gezien vind ik niet eens dat je er zo over mag oordelen
Heb je er ook bij stilgestaan hoe dat voelt als zoveel mensen het zeggen???
Ga toch ergens anders afkraken dan!

dormy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:29

Wow ik ben verliefd op die mooie manen Haha!

Knap dat je dat allemaal met je tinkers kan Haha!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:33

Je hebt twee schitterende tinkers onder je kont, hier mag je dan ook zeker trots op zijn Lachen

Wel vind ik de tinker van de 1e foto wat schraal. Hij zou van mij iets voller mogen zijn Lachen

Of het Z waardig is , geen idee. Ik geloof je op je woord en vind het ontzettend knap dat je op jouw leeftijd zo ver bent gekomen al. Foto's zijn een moment opname, laten we dat niet vergeten Knipoog

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:36

shar_ianne schreef:
Boya schreef:

Heb ik dan gezegt dat tinkers niet in de aanleuning kunnen lopen?? Scheve mond

Nee jij niet, maar dat was 't excuus van anderen. Foto's zijn idd een momentopname en zoals ik al zei.....je hebt les om er wat van te leren, dus dat geeft aan dat je ook bereid bent te leren. Dat zie ik liever dan al die mensen die zelf prutsen.

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 10:43

Bedankt voor deze reacties!