(Jaloersss!!!) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Jaloersss!!!) KiekKiek schreef:Ik denk dat we allemaal wat beter commentaar kunnen geven als we je echt zien rijden. De foto's geven naar mijn idee geen eerlijk beeld: dit ziet er niet uit als Z, maar je zit niet zomaar in die rubriek!
Ik wil je nog heel veel succes wensen, en samen met je instructrice kom je er vast wel uit!
Boya schreef:Ik heb de combinatie helaas niet in 't echt kunnen bewonderen, omdat ik die dagen niet kon. Hoewel er qua bouw bij een tinker zeker een hogere moeilijkheidsgraad ligt, kunnen ze wel degelijk goed in de aanleuning lopen hoor. Kijk o.a. maar naar de tinkers Baggio en Roosa (ook bokkers) en deze paarden zijn qua type nog zwaarder dan jouw paarden ook. Zolang je les hebt, is 't toch goed....kun je alleen maar van leren. Niemand rijdt perfect. Maar om eerlijk te zeggen.....zo vanaf de foto......lijkt het geen Z dressuur.

shar_ianne schreef:Boya schreef:Ik heb de combinatie helaas niet in 't echt kunnen bewonderen, omdat ik die dagen niet kon. Hoewel er qua bouw bij een tinker zeker een hogere moeilijkheidsgraad ligt, kunnen ze wel degelijk goed in de aanleuning lopen hoor. Kijk o.a. maar naar de tinkers Baggio en Roosa (ook bokkers) en deze paarden zijn qua type nog zwaarder dan jouw paarden ook. Zolang je les hebt, is 't toch goed....kun je alleen maar van leren. Niemand rijdt perfect. Maar om eerlijk te zeggen.....zo vanaf de foto......lijkt het geen Z dressuur.
Heb ik dan gezegt dat tinkers niet in de aanleuning kunnen lopen??