Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Navidad schreef:Santosww schreef:en op het voorterrein mag het ook niet, dan kun je worden gediskwalificeerd. Verder zou ik het bij een jong paard sowieso niet gebruiken.
[/quote
Nadya schreef:Er zijn andere manier (zonder hulpteugels), maar ik vermoed dat dat de mensen iets teveel tijd kost.
geerke schreef:ok,dus iedereen die met een slof rijdt is niet geinteresseerd in zijn paard en kan niet rijden????
ElCid schreef:geerke schreef:ok,dus iedereen die met een slof rijdt is niet geinteresseerd in zijn paard en kan niet rijden????
Inderdaad, de makkelijke weg kiezen heet dat ook wel of de weg van de minste weerstand, het heeft niets te maken met rijkunst
geerke schreef:jullie weten echt niet waar je hebt over hebt geloof ik....
hoog penny-gehalte...

En dan ben ik daar ook nog trots op.. ElCid schreef:geerke schreef:ok,dus iedereen die met een slof rijdt is niet geinteresseerd in zijn paard en kan niet rijden????
Inderdaad, de makkelijke weg kiezen heet dat ook wel of de weg van de minste weerstand, het heeft niets te maken met rijkunst
geerke schreef:weten wat het woord begrenser betekent?
Als je een slof zo gebruikt kan het geen kwaad,maar meestal zie je hier foto's van een slof die misbruikt word en het paard naar beneden trekt,daar ben ik absoluut tegen,daar los je niets mee op ,je maakt het probleem alleen maar erger.
Dus weten wat je doet en als je het niet weet ook goed,maar dan van hulpteugels afblijven!
sannekeee schreef:We gaan een beetje erg off topic.!!
geerke schreef:sannekeee schreef:We gaan een beetje erg off topic.!!
hoezo???het ging toch over het gebruik van een slofteugel?
Shalot schreef:Velen vergeten dat een slof een hulp teugel is. Als je een paard inrijd doe je dat niet met een hulpteugel. Dat doe je enkel met een gewone (spring)teugel. Je heb anders ook meer kans dat je paard teugelkreupel word
Shalot schreef:Velen vergeten dat een slof een hulp teugel is. Als je een paard inrijd doe je dat niet met een hulpteugel. Dat doe je enkel met een gewone (spring)teugel. Je heb anders ook meer kans dat je paard teugelkreupel word
krackertje schreef:Foutje, geen slof op het losrijterrein, regels vanuit het KNHS!!!!!!!!!!!
En mischien dat we gewoon geluk hebben gehad dan