Pinky bij zijn nieuwe baasje...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Re: Pinky bij zijn nieuwe baasje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 16:21

Ooh geweldige pink!! Maarre, op deze nieuwe combi mag je trots zijn, wat een leuk meisje, en zo te zien zijn ze een geweldige combi Ja

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 16:29

Wat een schattige pony en dat meisje past er ook leuk bij! Ja Dat gaat nog wel verkomen! Denk wel dat je een goede keus hebt gemaakt.

Alleen waar ik nou echt van schrok: zulke lange sporen voor zo'n jong kind? En dat meteen al? Ik vind het er niet zo best uitzien.. jammer.. vraag me ook af of het de keus is van het meisje zelf.

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 16:36

wat een geweldit stel zeg :d en super punten
maar ik vindt het belachelijk even heel heerlijk dat je een kindje van 7 jaar met zulke lange sporen laat rijden ofja niet jij maar dan de gene die het toelaat.
Laat haar eerste is gewoon leren dat de pony aan het been moet zijn ipv er meteen sporen aan te gooien en dan niet spoortjes maar ik vind ze wel heeeel erg lang. Ach gut

joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 16:57

Suuuuuuper lieve combi! Vooral op de laatste fotos zien ze er echt super uit samen. Echt heel leuk om te zien. En ze rijd hem ook al netjes hoor, zeker na pas zoeen korte tijd!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 17:48

Bedankt allemaal Lachen

Inderdaad, deze combi is om te smelten en na 3 weken heb ik nog geen spijt van mijn beslissing.

Op Pride na heb ik geen Welshjes meer. Mijn eigen stalling heb ik opgezegd en ik heb gekozen voor het luxe leven op een pensionstalling met binnen en buitenbak met achtenberg bodem, stapmolen, longeercirkel enz Knipoog. Oóit komen er heus wel weer kleintjes aan huis maar daar heb ik het verlopig veel te druk voor.. Lachen

Over de sporen zeg ik 2 dingen:
1) Pinky is níet meer van mij. Ik heb er dus niets meer over te zeggen. Of ik het zelf meteen zou doen is vraag 2 maar ik heb wel gezien dat Pinky al dingen bijgeleerd heeft wat ik knap vind en hoe ze dat gedaan hebben is aan hun.
2) Alle 3 de dochters rijden intensief wedstrijden, zitten op de ponyclub, krijgen les van de betere instructeurs en zijn standaard bovenaan de uitslagenlijst te vinden. Hun vader heeft jaren mee gereden in de hogere springsport en van zo'n familie neem ik aan dat ze weten waar ze mee bezig zijn Lachen

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:36

Ik kan wel naar de foto's blijven kijken, wat een super leuk meisje, echt een mooie combi. En zo te zien heeft Pink het prima naar zijn zin. Leuk om toch nog foto's van hem te zien en dat hij zo lekker dichtbij is blijven staan. Je mag trots zijn dat je hem gemaakt hebt tot wat hij is!

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:37

wat een leuke combi Haha!