Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

HannahFrouk schreef:Jullie volgen volgens mij helemaal niet waar ik op doel. Er wordt de hele tijd op mijn opmerkingen gedoeld maar daarin heb ik geeneen woord gerept over dierenmishandeling, over sporen of over "door het parcour heenjagen". Tis maar net wat je wilt lezen natuurlijk.
Maak je er verder maar niet meer druk over, heb de TS al een paar pagina´s terug per PB laten weten dat ik haar topic niet meer zal "verzieken" met opmerkingen over de leeftijd van het paard (en vind nog steeds dat ALS je de leeftijd erbij zet, je die reacties kunt verwachten).
Veel plezier verder en ga het fijn weer hebben over de mooie foto´s. Want dat waren het zeker.
Iorrr schreef:Dat is nog wel een eindje voor mij... Ik kom uit Dalfsen!

Iorrr schreef:Iedereen bedankt voor het commentaar en de complimenten! Ik vind het erg jammer dat het topic een discussietopic is geworden, maar dat is niet anders. En HF ik geloof niet dat ze en ik alleen op jou doelen en lopen er veel te zieken hier, zonder verder te vragen naar de training en dergelijke. Dit paard is erg blij in haar werk en ik zie dan ook geen reden om haar anders te gaan rijden.

complimenten aan de fotograaf 
Maar dat mag ook als je de 2e keer mee gaat van huis
Iorrr schreef:Ja is in Wezep! Je kunt inderdaad goed zien op de foto's dat ze het allemaal een beetje vreemd vind...Maar dat mag ook als je de 2e keer mee gaat van huis
trustHim schreef:zucht zeg had dit al verwacht maar wat een gezeik! dat salinero 8 was toen ie olympisch goud won hoor je toch ook niet meer over? ga dan ook maar es terugrekenen hoe oud ie was toen ie in zware training ging;) ik zie een blij en gelukkig paard dus ts heel veel fun ermee!
dat dit ook al niet meer goed moet zijn!!!