Zazu voor de 2e keer in't parcours

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

Re: Zazu voor de 2e keer in't parcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:00

zucht zeg had dit al verwacht maar wat een gezeik! dat salinero 8 was toen ie olympisch goud won hoor je toch ook niet meer over? ga dan ook maar es terugrekenen hoe oud ie was toen ie in zware training ging;) ik zie een blij en gelukkig paard dus ts heel veel fun ermee!

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:03

Inderdaad, waar mensen zich druk om kunnen maken
Net alsof de grootste dierenmishandelaar een paar foto's op bokt plaatst met de ergste beelden erin.
En als dit al een zware training word genoemd.............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:04

Ik ken zoveel paarden die als 4 jarige L liepen.
En die hebben gemiddeld gezien niet meer schade dan de recreatie paarden als ze 15 zijn Lachen
Het ligt er gewoon maar aan hoe je het doet... en dat kan recreatief net zo fout als eens een parcourtje.

Ik vind het erg leuke foto's en zeker een paard dat het heel goed doet op een happy manier.
Hele mooie foto's om te zien Ja

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:05

Het is maar net wat het beeld laat zien. Als ik een dier zie wat pas onder het zadel i s en met stress een proef doorgejakkert wordt terwijl ie de hulpen nog maper kent vind ik dat ook niet erg prettig. Maar daar is hier geen sprake van.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:14

Jullie volgen volgens mij helemaal niet waar ik op doel. Er wordt de hele tijd op mijn opmerkingen gedoeld maar daarin heb ik geeneen woord gerept over dierenmishandeling, over sporen of over "door het parcour heenjagen". Tis maar net wat je wilt lezen natuurlijk.

Maak je er verder maar niet meer druk over, heb de TS al een paar pagina´s terug per PB laten weten dat ik haar topic niet meer zal "verzieken" met opmerkingen over de leeftijd van het paard (en vind nog steeds dat ALS je de leeftijd erbij zet, je die reacties kunt verwachten).

Veel plezier verder en ga het fijn weer hebben over de mooie foto´s. Want dat waren het zeker.

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:17

HannahFrouk schreef:
Jullie volgen volgens mij helemaal niet waar ik op doel. Er wordt de hele tijd op mijn opmerkingen gedoeld maar daarin heb ik geeneen woord gerept over dierenmishandeling, over sporen of over "door het parcour heenjagen". Tis maar net wat je wilt lezen natuurlijk.

Maak je er verder maar niet meer druk over, heb de TS al een paar pagina´s terug per PB laten weten dat ik haar topic niet meer zal "verzieken" met opmerkingen over de leeftijd van het paard (en vind nog steeds dat ALS je de leeftijd erbij zet, je die reacties kunt verwachten).

Veel plezier verder en ga het fijn weer hebben over de mooie foto´s. Want dat waren het zeker.

Hartelijk bedankt Vork

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 19:19

Iedereen bedankt voor het commentaar en de complimenten! Ik vind het erg jammer dat het topic een discussietopic is geworden, maar dat is niet anders. En HF ik geloof niet dat ze en ik alleen op jou doelen en lopen er veel te zieken hier, zonder verder te vragen naar de training en dergelijke. Dit paard is erg blij in haar werk en ik zie dan ook geen reden om haar anders te gaan rijden.

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:22

Iorrr... goed gesproken!

ik woon trouwens ook in Overijssel, Delden!! Dicht bij Hengelo, Enschede

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 19:24

Dat is nog wel een eindje voor mij... Ik kom uit Dalfsen! Haha!

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:26

Iorrr schreef:
Dat is nog wel een eindje voor mij... Ik kom uit Dalfsen! Haha!

Ken ik niet
Maar ik zag dat Sjoert uit Hengelo komt!
Ken die Pensionstal van zijn ouders niet Tong uitsteken

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:29

Iorrr schreef:
Iedereen bedankt voor het commentaar en de complimenten! Ik vind het erg jammer dat het topic een discussietopic is geworden, maar dat is niet anders. En HF ik geloof niet dat ze en ik alleen op jou doelen en lopen er veel te zieken hier, zonder verder te vragen naar de training en dergelijke. Dit paard is erg blij in haar werk en ik zie dan ook geen reden om haar anders te gaan rijden.

Afgod

joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:36

Hij heeft best al een nette techniek hoor, voor als die pas zo kort onder het zadel is!
Enne dat 4jaar te vroeg is valt wel mee, mijn paard was 5jaar toen die de M reed (1.20m) Dus BB zal echt niet te vroeg zijn op 4jarige leeftijd.

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:27

ik wou zeggen,
en die 2 jarige die we doen vrijspinrgen dan?? en mee na de selecties gaan vrijspringen ?? Tong uitsteken
haha ik bedoel maar Knipoog

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 07:09

Wat ziet Zazu er mooi uit!! Zij springt ook erg lekker zo te zien. Nou ja en dat gezeur altijd over de leeftijd.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 07:26

Dank je! Haha!

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 07:59

en dan der bij je hebt je ook nog aan de regels van de KNHS gehouden door na 1 april op concours te gaan...

Ik zeg lekker zo doorgaan en Zazu is een TOPPER.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 09:13

Mooie foto's en een prettig aanzicht om te zien, zo te xzien heeft het paard er veel plezier in!

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 18:57

Pling

Tylano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:03

haha, je ziet dat ze het nog een beetje raar vind allemaal.. maar ze doet het indd wel super goed!
mooie techniek en super mooie bouw .. wordt een heel goed beestje!
je rijdt haar ook netjes.. en de foto's zijn egt gweldig!! Haha! complimenten aan de fotograaf Knipoog

is dit in Wezep trouwens? herken de hindernissen van het Indoor seizoen geloof ik:P

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 19:04

Ja is in Wezep! Je kunt inderdaad goed zien op de foto's dat ze het allemaal een beetje vreemd vind... Nagelbijten / Gniffelen Maar dat mag ook als je de 2e keer mee gaat van huis Knipoog

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:38

Iorrr schreef:
Ja is in Wezep! Je kunt inderdaad goed zien op de foto's dat ze het allemaal een beetje vreemd vind... Nagelbijten / Gniffelen Maar dat mag ook als je de 2e keer mee gaat van huis Knipoog

Zie je dat, er zijn ook mensen die lieve reacties geven Pling

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 19:39

Ja thnx! Haha!

stephanie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:21

trustHim schreef:
zucht zeg had dit al verwacht maar wat een gezeik! dat salinero 8 was toen ie olympisch goud won hoor je toch ook niet meer over? ga dan ook maar es terugrekenen hoe oud ie was toen ie in zware training ging;) ik zie een blij en gelukkig paard dus ts heel veel fun ermee!

Volgens mij komt salinero uit 1994?

Mooie foto's paard heeft er duidelijk plezier in.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 10:49

Ja dat heeft ie ook! En ik heb geen idee waar Salinero uit komt... Ik weet alleen wel zeker dat hij veel harder moest werken als Zazu toen ie 4 was... Knipoog

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:53

Hee
Ik zie nu pas je topic ..
wat een gezeur hier zeg Slapen
Ga lekker met jullie paardjes buiten spelen .. als je niet het aan kan zien dat een Blij , gezond paard vrolijk over een paar hindernissen springt .. Kom op zeg waar gaan we heen in de paardenwereld Cool dat dit ook al niet meer goed moet zijn!!!

iior.. leuke foto's en leuk dier .. dit paardje gaat er wel komen in het springen Ja